Gå til innhold

Utseende eller personlighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så mange tråder her om at det er så viktig med utseende, for tykk, for tynn, pen eller stygg. Hva er viktigst for deg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utseende er viktig, for deet sier mye om en person. Men likevel, personlighet kommer man lengst med, for min del hvertfall. Kan ikke dømme en person helt utifra utseende før jeg har pratet med de

Skrevet

At jeg trives med meg selv og at andre også gjør det.

Skrevet

Den skjønte jeg ikke. Utseende og personlighet henger jo sammen.

Det handler enkelt og greit om utstråling.

Jeg kjenner folk med 20-30 kilo for mye, som er utrolig pene, nettopp fordi de har en fantastisk utstråling, mens jeg en gang var på blinddate og traff en ikke mager, men tynn mann, som er noe av det styggeste jeg har sett. Det tok meg ikke lange tiden å se at han hadde jo ingen selvtillit, det vil si, ingen utstråling.

Skrevet

Selvfølgelig er personlighet viktigst, men det skader jo ikke at man har utseende med seg i tillegg.

Skrevet

Det er hyggelig om innpakningen er pen å se på, men suger gaven er det jo ikke noe moro med alt det fine papiret.

Skrevet

Det viktigste med utseende er om personen tar vare på seg selv, steller seg og lukter godt. Har mannen lange nesehår med buser i, kan han være så pen som bare det, jeg ligger langt unna. For å komme lengre enn en første tiltrekning, må personligheten være på plass.

Skrevet

Men at noen steller seg, lukter godt osv, har jo med personlighet å gjøre da. Selv om velstelthet kommer utseende tilgode.

Skrevet

Det er det jeg mener, man kan ha noen kilo for mye men allikavel være en vakker person. Det viktigste er at man er fornøyd med seg selv og da stråler man selvtillit. Mange mener jo at fete mennesker er late, teite osv.. dere har jo lest trådene her. Poenget mitt er, at dersom vi bare skal være opptatt av utseende så misser man sjangsen til å treffe fantastiske mennesker..

Skrevet

Varierer, og kommer an på hva en legger i utseende. En mann som har kul stil, selvsagt opptatt av egen hygene, og har utstråling trenger ikke å være pen. Mange "styggpene" menn med seksuell utstråling og god karma. Jeg tilrekkes av menn som er skikkelig gode til noe, enten det er jobb eller hobby, og da betyr utseende enda mindre. Det har med karisma og selvtillitt å gjøre tenker jeg.

En pen mann kan jeg tilrekkes av seksuellt, men har av og til tenkt at: "kan du bare ikke prate. Bare sitt der og vær pen". Svaret er igrunnen enkelt. Et pent utseesne holder ikke om en skal snakke sammen og ha et forhold over tid, så personlighet er selvsagt første prioritet. En kombinasjon er supert, men ofte er de kuleste mannfolka de som er super flinke eller nerder på sitt felt samtidig som de ikke vet at de er pene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...