Maren og snella Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Ett lite vesen som ligger der med ett bankende hjerte Kommer litt an på hvor mye tid legen bruker til å zoome, vise og forklare. Jeg var på UL 8+2 og 9+0, så mest første gang :-)
skilt Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Takk for innspillet:) Gleder meg jo sånn til å se den lille reka, men ville bare høre om man kanskje ikke så så mye! Men et bankende hjerte er godt nok for meg;-) Tok dere privat ultralyd?
Maren og snella Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Det er en deilig følelse å få vite at ting er som det skal :-) Vi fikk henvisning fra fastlege til den første, det gikk ikke så bra forrige svangerskap og legen vil ikke at jeg skal være livredd hele tiden. Den i går fikk vi fordi jeg begynte å blø og Ullevål var snille nok til å ta en sjekk på at alt fortsatt var i orden, noe det var :-). Junior hadde vokst litt på de siste dagene og hjerte banket fortsatt i ett hakkande kjør...
skilt Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2008 Gudd, for en herlig følelse, at alt er bra din lille junior:) Synes det var bra av legen din, og ta hensyn til at du var bekymra:) Det gjør ikke min fastlege. Sier bare at rutineultralyd, er alt jeg trenger, og at det er sløsing av gynekologens og statens ressurser, og gi meg en ekstra ultralyd... Men men, jeeg betaler gladelig selv:)
Smiley:) Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Heisan MammaOgLukasOgSpiren:) Bestilte du privar UL? eller fikk du henvisning fra legen??? Måtte du ta innvindig? Ha en fin dag....
Maren og snella Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Jepp, jeg er veldig fornøyd med legen jeg har :-) Han er veldig opptatt av at gravide skal ha det bra. Jeg trengte ikke engang spørre om henvisning... Det er veldig forskjell på leger skjønner jeg! Skal tilbake igjen om 3 uker og om alt er bra da så skal jeg bare tilbake på ordinær UL... Blir en del fostertitting merker jeg, regner nesten med å få ett keivhendt barn... hehe
Nøtt Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Her er spiren min da jeg var 8+1: http://i422.photobucket.com/albums/pp302/nottefabrikken/UL81.jpg?t=1224664742 Lykke til. Det er en fantastisk opplevelse!
skilt Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg fikk iikke henvisning fra legen min, men ringte å bestilte privat=) Klarer ikke gå rundt å vente, jeg må høre hjerte til lille spira:) Gleder meg veldig. Fikk privat ul i stavanger sentrum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå