Gå til innhold

Er det mange mannlige ansatte i ungen din sin barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I barnehagen til ungene mine er det en. Men han er utrolig flink!

Nyutdannet barne og ungdomsarbeider, er vel ikke mer enn 20 år, og utrolig flink med ungene! All ære til han som tar imot ungene på en så fin måte, og når vi henter er han den som kan fortelle mest om hvordan dagen har gått. Ungene elsker han, og snakker om han hele tiden når de ikke er i barnehagen.

Når jeg ser de ute, så har han masse unger hengende rundt seg, og ler og tøyser med de hele tiden, samtidig som han er flink å sette grenser for ungene.

Skulle ønske barnehagen hadde flere mannlige ansatte. Det er en stor barnehage med over 70 barn, så det er vel kvinnestyrt det meste, så de hadde hatt godt av flere menn tror jeg.

(Ikke noe vondt om de kvinnelige ansatte altså, jeg er utrolig fornøyd med alle i barnehagen, men ville bare skryte litt ekstra:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en stor bhg med litt over 50 barn - og det er totalt 3 menn der. Kjemperessurs.

Skrevet

Det er nå 6 menn i barnehagen til junior. Tror det er ca 50 barn.

Skrevet

tror det er 4 eller 5 gutter/menner i bhg til Sander

de er kjempe koselig alle sammen :))

synes det er fint at det ikke bare er damer som jobber i bhg!

totalt så er det 20 ansatte...

Skrevet

Jeg er faktisk ikke helt sikker,men tror det er 4stk.

Skrevet

I bhg til jenta mi er det rundt 35 unger, men ingen mannlige ansatte. Veldig synd synes jeg....

Skrevet

2 menn - i underkant av 40 barn.

Har en mannlig assistent på Lillemor sin avdeling. Han er veldig flink =)

(Det er forøvrig de to damene der også)

Skrevet

I en barnehage på ca 70 barn, så er det 1 mannlig ansatt!

Vet ikke åssen han er, da han er på stor-avdeling!

Men de hadde en mannlig i sommer som vikar også!

Skrevet

1 mannlig fast ansatt, rundt 30 barn =)

Skrevet

I tuppa sin er det 2. Han ene er fast ansatt, han andre er barne-og ungdomsarbeider som har praksisen sin der.

Begge jobber på stor avdeling. Trivelige gutter begge to, alltid blid og hyggelige.

Skrevet

Vi hadde 50% menn, men nå er der ingen på avd. Irriterer meg. Det rare er at de ufaglærte gutta som har vært der er så utrolig mye flinkere enn mange av jentene. Kanskje ikke så nøye på påkledning, men de finner på så utrolig mye med barna. Har prosjekt hele tiden, mens damene ofte står i en klynge og prater.

Skrevet

uheldigvis ingen. Det var en fram til sommeren men han har gått av med pensjon...han var veldig flink med unga og kunne lære de masse som damene i barnehagen ikke er noe god på - fisking for eksempel...de har en som de bruker som vikar nå - så jeg håper de bruker ham mest av de vikarene de pleier å bruke!

Jeg tror nok de fleste kvinner som jobber i barnehage også gjerne ville hatt mannlige kolleger - har snakket med et par om det tidligere...

Skrevet

Tror det er 4-5 stykk i bhg men på avd til snuppa er det bare menn(uteavd), men på småbarnsavd er det ingen tror ikke menn er så veldig glad i å jobbe på småbarnsavdelinger ser det i andre bhg også hvor venniner har barn at de kun er på stor avd..

Skrevet

Nei, dessverre ikke. Men de er bare 2-5 barn der, og to ansatte som bytter på å være der. Og de to er damer. Skulle gjerne sett at en av dem var mann :) Syns de mennene jeg har sett i barnehager tidligere har vært en så utrolig stor ressurs.

Skrevet

Det er 3 faste voksene på avdelingen til frøkna, og av de er 2 mannfolk.

Skrevet

Ingen desverre! :(

Er liten barnehage med 18plasser. Var en mann der helt til nå i høst. Han hadde jobbet der i mange år og var veldig dyktig. Stor forskjell på menn og damer i barnehager syns jeg. Han var en stor ressurs, utrolig flink til å finne på ting ute i naturen, dra på turer ol.

Så var det en mannlig vikar der i sommer. En voksen mann. Syns virkelig det er synd det ikke er menn der lenger.

Skrevet

Her er gutta i en litwn bhg. 19 barn totalt. Ped.leder er en mann. Kjempeflink!

Skrevet

Ganske mange i hele barnehagen til sammen, en fast på avdelingen :)

Skrevet

av 4 ansatte er 2 menn! Genialt. Styrer og Ped.leder. :D

Skrevet

Ja, veldig høy andel, omtrent halvparten tror jeg.

Vi er kjempeheldige sånn. Supert miljø både for de små og de voksne.

Skrevet

Fire nå, og så skal det visst begynne en ny mann nå (ei som skal ut i svangerskapspermisjon), så på sønnen vår sin avdeling blir de da to menn og en kvinne, på avdelinga der dattera vår begynner er det en mann og tre kvinner.

Skrevet

1 mannlig ansatt i vesla sin b.hage, han er utdannet sykepleier av alle ting :-). Er ca 50 barn tror jeg. Mannen er på en annen avdeling er vesla, så jeg kjenner ikke mer til han enn hei og hade

Skrevet

Mange menn i lillegutt sin barnehage :)

De er mye mer på ungene sitt nivå synes jeg. Veldig lekne - og på en annen måte enn damene:)

Synes det er supert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...