Lykkelig gravid etter icsi Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Vært på ultralyd idag, er i uke 7. Hørte det og såg det banket tydelig og godt. Er så lettet :)
skilt Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Så deilig=) Gratulerer:) Det er en lyd vi aldri blir lei av å høre!
Elviraen Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 HEI! Kjempearti å høre!! Jeg var hos legen i går, fordi jeg er så dåli, jeg er 6+3 i dag, superkvalm og klare ikke gå opp trappa uten å sette meg ned. jeg ble sykemeldt i 14 dager harre høyt blodtrykk også...merkelig!! Legen var skikkeli koslig, ei dame på ca 30 år!! Hun spurte om jeg ville ha en tili UL for å se at alt var i orden, og det ville jeg!! Hun sendte en henvisning, og sa jeg kom til å bli ontaktet av sykeuset!! jeg er jo som sagt 6+3 i dag, men ser for meg at jeg får time ca i uke 8-9...siden det er køer for slikt har jeg hørt.... men da gleder jeg meg sånn til å høre om hjertet slår, for alt jeg vet kan det jo være et svangerskap utenfor livmoren, ikke noen som kan vite det enda.... eller? lever de lenge utefor livmoren? har man samme symptomene?
Lykkelig gravid etter icsi Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2008 Det er iallefall sikkert.
Suretær Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har både lest og hørt at ved svangerskap utenfor livmor vil man som regel fra uke 6 eller 7 få store smerter og i de fleste tilfeller blødninger, så hvis du har det fint er nok alt ok. Vi så spiren på mandag, og et lite hjerte banke: ) var helt fantastisk!! Lykke til : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå