Gå til innhold

Såg og Hørte hjerte(lyd) idag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på ultralyd idag, er i uke 7. Hørte det og såg det banket tydelig og godt. Er så lettet :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig=) Gratulerer:) Det er en lyd vi aldri blir lei av å høre!

Skrevet

HEI! Kjempearti å høre!! Jeg var hos legen i går, fordi jeg er så dåli, jeg er 6+3 i dag, superkvalm og klare ikke gå opp trappa uten å sette meg ned. jeg ble sykemeldt i 14 dager harre høyt blodtrykk også...merkelig!!

Legen var skikkeli koslig, ei dame på ca 30 år!! Hun spurte om jeg ville ha en tili UL for å se at alt var i orden, og det ville jeg!! Hun sendte en henvisning, og sa jeg kom til å bli ontaktet av sykeuset!! jeg er jo som sagt 6+3 i dag, men ser for meg at jeg får time ca i uke 8-9...siden det er køer for slikt har jeg hørt.... men da gleder jeg meg sånn til å høre om hjertet slår, for alt jeg vet kan det jo være et svangerskap utenfor livmoren, ikke noen som kan vite det enda.... eller? lever de lenge utefor livmoren? har man samme symptomene?

Skrevet

Det er iallefall sikkert. :)

Skrevet

Jeg har både lest og hørt at ved svangerskap utenfor livmor vil man som regel fra uke 6 eller 7 få store smerter og i de fleste tilfeller blødninger, så hvis du har det fint er nok alt ok.

Vi så spiren på mandag, og et lite hjerte banke: ) var helt fantastisk!!

Lykke til : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...