monabea Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Har slitt med dårlig søvn i flere måneder, og nå har jeg plutselig sovet godt to netter på rad, mye takket være den deilige og formelige ammeputen som støtter opp så godt akkurat der man ønsker det. Er sånn behagelig "saccosekkfyll" inni som former seg etter kroppen. Anbefales!! Tror nok den lille kan like mammas lukter på puten og, så her slår man to fluer i én smekk!
bønni Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Hehe, jeg prøvde meg også med ammeputen i senga, men syntes den bare var ubehagelig... voksi-posen er derimot en hit for min del ;-D Samt en ekstra dyne og pute som kan organiseres ettersom natten skrider fram. Må jo ha litt å styre med på nettene, sover liksom ikke heeele tiden. Komisk :-) Så bra du fant en puteløsning som gjorde nettene bekvemme og sovbare igjen monabea, det er slitsomt hvis det blir alt for lite søvn!!
monabea Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 He he, nå så jeg deg for meg _inni_ voksiposen, jeg visste at den var fleksibel, derav "voksi", men ikke så mye.
surinius Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 jeg har en "rull" som jeg kjøpte på kid. sånn pute-rull, synes den er genial å ha mellom beina, og oppunder nedre del av magen =)
bønni Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Hahahaha :-D Nei, det er ikke plass til riktig hele meg nedi posen, særlig ikke nå om dagen! Men den jeg har er utrolig lang når den brettes ut ;-)
Herkules Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Ja jeg bruker også den ammeputen med saccosekk fyll i , i tillegg bruker jeg tempurputen min og en diger hotellpute De solgte sånne stoore puter som man kan støtte seg opp med på et hotell jeg var engang Jeg har de siste dagene merket at jeg kan tenke meg å ligge på ryggen, men det går jo ikke, så om jeg dytter en pute innunder meg på en side. kan jeg ligge litt på ryggen uten å ligge helt på ryggen. Tror behovet for ryggligging ligger i at jeg får så vondt i symfysen ved å ligge på siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå