Snurrepippen Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har brukt div. typer prevansjon i over 10 år (bortsett i forbindelse med to graviditeter). Og nå har jeg tatt ut hormonspiralen fordi den gir meg grusom PMS. Etter et par dager kom mensen, og jeg bare blør og blør.. Må bytte bind/tampong ca. 1 gang i timen. Nå har jeg hatt like mye blødning i over en uke og i dag kom det en KJEMPEKLUMPmed levret blod!! Den var på størrelse med en potet!!! Hjelp, hva skjer a????
kokosyklus Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Fikk du v ite hva som var normalt etter at man har fjernet en slik spiral? Klumpen er nok ikke farlig, det kan bety at blødningen er i ferd med å avta? Hvis du er i tvil synes jeg du skal ringe den legen som fjernet spiralen og høre. I dag synes jeg du skal begynne å spise jernrik mat. DVS: leverpostei , skikkelig GROVT brød eller axa kornblanding med nøtter ( rød pose). osv osv. Sørg for at du i samme måltidet spiser frukt med rikelige c.vitaminer, eks kiwi. c vitaminer øker opptaket av jern i kroppen. Dette fordi du nå mister en del blod og dette kan hjelpe deg slik at du slipper å bli så slapp pg sliten . Lykke til:)
Snurrepippen Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Hjelp, dette blir bare værre... 5 gang det skjer i dag at det kommer MASSE levret blod. Må bruke nattbind for å holde meg tørr.. Jeg ringte legekontoret og fikk time i morgen. Huff, blir litt redd av sånne indre ting jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå