*Askepott og hjelperene * Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har en plagsom mage enten går jeg med hard mage i opptil 14 dager,da sier det seg selv at da må man få ut det man har i den magen,og det kommer med et brak hihi... magen blir veldig løs igjen og slik kan jeg gå en uke. Så er det samme leksa igjen hard,løs,hard løs Så tenkte jeg at jeg skulle prøve å kutte ut brød en stund å se hvordan magen ble da,men hva spiser jeg istedefor?
Masaili <3 Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 knekkebrød med fullkorn eller frokostblanding med fullkorn. Jeg greier nesten ikke spise brød, men når jeg spiser dette så har jeg ingen problem med magen:)
trillemamma Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Kutter opp frukt i små biter, også har jeg Cultura over. Nam nam.
Snurrepippen Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har motsatt problem av deg, men fikk beskjed om å kutte ut brød, melk og sukker i en periode. Da spiste jeg mye kjøtt, egg og grønnsaker. Bacon og egg til frokost, falukorv og avocado, vanlig middag, men uten potet/ris/pasta - altså bare kjøtt, saus og grønnsaker. Det er vanskelig til å begynne med, men når du kommer inn i det er det helt supert!! Jeg fikk masse overskudd og energi og magen ble helt fin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå