Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Jo,å få dele små snutter av mitt liv med dere.Få skryte av den dere veit.Få slengt ut frustrasjoner en dårlig dag.Å få sette seg ned her,skrive fra hjertet,og få ting ut.- Syns det er trist at jeg må gjemme meg.At jeg må stenge inne alt,bare for at noen ikke liker at jeg har et forum å være på... For jeg vet hvem som følger med.Å flere ganger har jeg vurdert å bare bryte ut herfra. Tenk å kunne få skryte av mine uten at det kommer på "bygdesladder.no" Vell,det var noen tanker her og nå...
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Ja du sier noe, du får holde oss oppdatert på pm da vel:-)) Overvåking er vel egentlig ikke lov så sant man ikke jobber i Kripos, og har et formål med overvåking. Når det bare er for å sjekke ut ei "gammal dames" liv. Se da kan jeg ikke forstå formålet:-DD Men vi er alle forskjellige, ingen tvil om det:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Det er trist at det finnes så psyke mennesker rundt omkring som ikke kan la verken deg, meg eller de andre her inne få leke i fred. Men som har et sykelig behov for å overvåke og følge med. Lage intriger og konstellasjoner som ikke henger på greip. Men det sier vel igrunnen mer om deres mangel på innhold i livet.............. Synes du skal drite i det bygdedyret og vise en gang for alle at du faktisk ikke lar dem styre livet ditt... Kanskje det ikke blir så spennende da?
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Ja,er synd på slike egentlig.Har prøvd flere ganger å hinte,gi tegn om at jeg vet.Men når jeg gang på gang får høre ting jeg kun har skrevet her inne,så setter det en demper.For jeg er jo så glad i mine,og stolt.Vil jo gjerne skryte,fortelle små glimt.Men har latt være. Kanskje skal jeg bare drite i di,og hyle min arme ul igjen??? ;o) Å vet dere,kanskje jeg bestemmer meg for akkurat det!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Jippi!!! Du skjønner det at du er ikke den eneste som har opplevd akkurat det du beskriver der. Finnes som sagt mange gærninger rundtomkring. Det er jo litt humor også da, for de tror de er så beskyttet selv, men de avslører seg jo så det er til å le seg i hjel av;-D Synes vi skal gi fullstendig faen i sånne mennesker jeg. De er ikke verdt å bruke en kalori på vet du:-)
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Nei vet du hva.Mine kalorier dunster jeg ikke bort på slike. Men klart det er helt teit da.Jeg har jo flere ganger avslørt jo.hehehe Å nå ble jeg enda mer flirfull her jeg sitter.For nå syter jeg jo å!!! kniiiiis ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Hihihi......det er deilig befriende å le:-) Anbefales til alle som ikke har oppdaget det ennå;-D
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 Ja,å lee på smilemuskelen er gøy egentlig. Å jeg lo litt til jeg.For postdama greide rive ned postkassa vår...Det kaller jeg tung post assa.Festa med to skruer.Må være tunge regninger det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå