Mille** Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Kan jeg bruke vanlig sjokoladeglasur? Andre tips? )
Sivalur Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 På krydderkake tror jeg at jeg ville gått for glasur av philadelphia ost blandet med melis.
Mille** Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Må ha det inn med t-skje skjønner du, så hvordan eksakt lager man den glasuren? ;o)
Zitro Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 500g melis og en pakke philadelfiaost. Dette blir mye glasur da, nok til en stor kake, Halver det hvis du lager en liten. Jeg bruker en vaniljestang inni den glasuren også jeg da. Bare skrap ut innholdet i vaniljestanga og bland inn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå