Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

må bare fortelle at han tok kontakt når brevet var lest og exkona hadde kjeftet litt på han hehehe.. vi snakket i 3 timer og idag skal han komme på middag, så nå gjenstår det bare å se om han virkelig møter opp.. er litt små spent!!

hvordan går det med deg? noen flere gravid symptomer??

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei igjen!

Så koslig å høre, så bra han tok kontakt, var jo det jeg følte.Regner med at dere har spist middag og sitter og snakker:)

Har ingen gravid symtomer så vidt litt vondt i puppene men ingenting annent.Sist mnd tok jeg gravidtester som bare det men nå føler jeg ikke at jeg er gravid.Får du opp noe?

Klem anonym11

Skrevet

hei hei,

hadde en super fin kveld og natt, mye igjen å jobbe med, men vi er på rett vei og er begge enige i at dette er det vi vil satse på :) skal se han igjen imorgen, så gleder meg masse til det :) får du inn noe på hvordan vi bør gjøre med bosituasjonen etterhvert, jeg er så splittet :S

når har du ikm igjen? ser det ligger en graviditet på deg veldig nært, men usikker på om den sitter enda.

Skrevet

Så godt å høre at dere vil det samme:)Jeg har ikm i dag og har følt at jeg skulle få mens i hele dag men ingen mens å se enda...føler ikke selv jeg er gravid men jeg pleier alltid og få mens på morgenen..Lykke til videre da dette ser jeg ordner seg:)

Klem

Skrevet

så spennende, må holde meg oppdatert da :)

kan du forresten se om jeg får solgt leiligheten min innen april?? føler jeg blir helt stressa ang bosituasjonen vår...

Skrevet

Mensen har enda ikke kommet men føler meg ikke gravid så er ganske sikker på at jeg ikke er det, da har jeg såfall svært lite symtomer.

Jeg ser at du får solgt leiligheten din etter 2 visninger:)Lykke til og ha en fin lørdag.Kan du se noe ang meg og jobbsituasjon?anonym11

Skrevet

Hei igjen

ventet mens i går og ingen mens å se, ser du noe mer?anonym11

Skrevet

skal se på deg litt senere idag :) har ikke kortene mine her nå. men mener jeg så en nær graviditet, så nå ble jeg spent :))

ang visninger og salg for meg når på året tror du det skjer?? har frem til mars april før jeg får noia, men håper å selge så fort som mulig...

Skrevet

skal se på jobbsitu. din også senere, blir nok på kveldingen, for skal ut på tur nå fant jeg plutselig ut hehe

Skrevet

Hei igjen!

Jeg ser at de nye kjøperne flytter inn der du bor i mai, fint at du tar deg tid til å se på meg senere idag.Du får ha en fin søndag så lenge da:)

anonym11

Skrevet

hmm satt og tenkte litt her nå og får opp en mnd til og det er feb, så ble usikker om dette også kunne ha noe med salg å gjøre.Så enten selger du i feb eller så tar de over i mai..anonym11

Skrevet

er ikke helt i form i kveld, men skal gjøre ett forsøk på å se på deg, om jeg ikke får inn noe eller treffer så skal jeg se igjen imorgen kveld :D

akkurat nå så vil jeg si at om mensen fortsatt er borte så er du gravid, får ikke mine klareste kort på gravidite, men de ligger så tett opp på nåtid som mulig... så nå er jeg spent på hva som skjer med mensen din:P

ang jobb så får jeg inn at du kan være litt missfornøyd, mulig pga økonomi og at du ikke glir helt inn. føler det kan endre seg, men det har også mye med innstilling å gjøre. du kan finne støtte hos en mann enten kollega eller mannen din. og tror du må høre mer på hva du selv føler og ønsker, føler du går litt på akkord med deg selv....om jeg er helt på bærtur nå så bare si ifra.. er ikke så ivrig på kortene lenger, så kan godt se igjen imorgen som sakt :)

jeg har selv en følelse av at jeg selger som du sier i feb men at overtagelsen skjer i april/mai.. føler jeg blir på flyttefot i april nemlig. men ser du om jeg og kjærsten flytter sammen eller ikke?? vi er vel enige om noe, men spennende å se hva du ser...

og føler du flere barn på oss??

tusen takk og bare rop ut om jeg skal prøve igjen, følte meg litt vinglete ikveld på grunn av formen også....

klem

Skrevet

Hei igjen

Tusen takk for et langt svar:)Jeg har fått mensen så da er jeg jo ikke gravid:( Ser du graviditet i nov?Jeg føler at dere blir kjærester men at dere kanskje vil bo litt fra hverandre og bare være kjærester for en periode.Dere kommer til å flytte sammen igjen og jeg ser 3 mulig en fjerdemann men det kom litt uklart frem her sorry.

HA en fin kveld.anonym11

Skrevet

herregud, håper virkelig ikke det blir en 4 lol han har tre fra før også :P men jeg er vel enig i den 3, den kommer nok ;)

vi har tenkt å bo sammen når jeg får solgt og må finne meg noe annet, da er jo babyen her også, så er vel mest naturlig, men kommer ann på økonomi også så håper vi finner ut av det.

da er det nok graviditet på deg i nov jeg føler, for er liksom ikke nå, men veldig nært :)

skal legge litt andre legg om noen dager å se jeg, bare minn meg på det om det blir stille fra meg ;)

Skrevet

ja det er vel det jeg ser også at dere ikke kommer til å flytte sammen for en periode nå,men uansett gjør dere det etterhvert:)Godt å høre å se at det ordner seg mellom dere og kan dele gleden med baby sammen.Den fjerdemannen er veldig uklar ser 3 helt klart iallefall.

Ja kjempefint om du kan gjøre det, minner deg på det om du glemmer jeg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...