Snøtrollet Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg går på p-piller og har vært flink og tatt dem omtrent på samme tid hver dag. Skulle egentlig hatt mensen på søndag, men det ble mandag og det ble tirsdag. I går kom det litt rosa farge på papiret og jeg tenkte - der kommer den! Men nei... I dag er det blitt onsdag og jeg kan skimte en rosa farge, som kanskje har blitt mer oransjebrunt hvis jeg legger godviljen til.... Dette er ikke vanlig mensen for meg. Normalt sett hadde jeg begynt å ane en slutt på den når jeg kommer til onsdag. Er det andre som har opplevd noe lignende?? Bør jeg bestille meg en test?
trine->mai07 og juni09 Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Hvorfor ikke bare ta en test å se? Er jo det eneste vi kan si!
Snøtrollet Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Jo, det er jo egentlig det... har bestilt meg test på nettet nå, bor et stykke unna apotek (lenge leve distriktsnorge;)). Prøvde bare å trøste meg med at det kanskje var mange lure forklaringer på hvorfor mensen ikke bare kan komme... Så da får jeg vente på pakke i posten:)
trine->mai07 og juni09 Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 a) Enten er mensen forsinket du er gravid Sånn er det bare hehe. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå