Gå til innhold

Ikke noe tegn til TR

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men klarte jo ikke å holde meg så testa i dag og.. og selvsagt var d negativ... MEN fremdeles henger håpet rundt meg :P

Leste et sted på nettet om KJEMPE mange som ikke fikk positive tester før de var nesten 2 mnd på vei.. så eg krysser alt som finnes for at eg er en av dem :) *vil så gjerne*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har det akkurat som deg! Men jeg velger å innstille meg på at jeg ikke er gravid jeg da. Hadde egnetlig tenkte å vente med å teste, men klarte ikke vente . Tipper tr kommer nå som jeg ikke er så spent lenger...

Skrevet

Jeg har det også sånn. Trodde IKM var i går, men ingenting har skjed. Hadde menslignende smerter i helga, men nå har jeg ikke det heller.

Jeg har ikke noe tro på at jeg er gravid. Muligens er tr forsinket fordi EL var senere enn normalt. Så nå vil jeg bare at tr skal komme, hvis jeg uansett ikke er gravid.

Skrevet

ja, samme her.. hvorfor skal tr drøye an om vi ikke er gravid?? irriterende..

Har hatt en del murringer siden 4 dager etter el.... og de 3 siste dagene har d vært sånn mens smerte aktig.. så har jo trodd hver dag at tr kommer, men nei....... merkelig

Skrevet

Tror min TR kom i dag gitt:(:(men en ting som er merkelig, er at det er helt mørkt, det er det aldri første dagen.. men det er nok den heksa som har kommet...*ARGH*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...