Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Hold deg godt fast og legg fra deg Linus før du leser videre; ...jeg har begynt å brodere på julesokken til M igjen!!! *sjokk* ...og bakt rundtstykker, laget suppe fra bunnen av OG skal lage kjøttkaker selv i morra! *dobbeltsjokk* Hvilket årstall var det vi burde leve på igjen??
Sessa ruger igjen... Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Hehe, så flink du er! Jeg er ferdig med kalenderen om ikke så lenge og da skal jeg sy julestrømper til Linus og oss voksne, Linea fikk sin i fjor. 50-tallet var en flott tid, ja.... men nå er jeg ikke så flink på kjøkkenet som deg da. Bakte riktignok kake på mandagen for mannen hadde bursdag, men det var posekake da. Hadde tenkt å bake fra grunnen av, men Linus har vært syk så det ble ikke noe av.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Helt femtitall kan vi jo ikke bli så lenge vi bare har èn innstilling på kokeplatene OG lever i et annet årtusen, men sånne småblaff er fine :oD *Poff - til svskapskontroll nr 239866*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå