Tuddilidu Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Bare lurer på om dere har fått noen og hvilken uke evt?
bønni Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Ingen foreløpig - og nå er jeg 5 dager over termin. Men de kan plutselig dukke opp har jeg skjønt, så man skal visst ikke føle seg for trykk. Måtte få samboeren til å sjekke undersiden av magen for evt strekkmerker i går - ikke alle steder det er like lett å inspisere selv, haha!
2 x gull Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Ingen forrige gang og ingen denne gangen så langt. Er 35 uker nå. Har hørt at noen kan være så uheldige at de slipper unna hele svangerskapet og så dukker strekkmerkene opp under selve fødselen. Kjedelig...
nurket<3 Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 jeg fikk tre prikker på hver side av magen i uke 26. rett over trusekanten. plutselig så "krøyp de" oppover! ser ut som en tiger som har klort meg på hver side magen og opp til navelen! ser virkelig helt forferdelig ut! har nå(uke 33) fått de samme type prikkene på siden av magen, og livredd for hvor langt de skal krype. har også fått noen små rundt navelen, men de er bare rød, og ikke blålilla, så de overlever jeg. har bare lagt på meg 7 kilo i svangerskapet, så skjønner ikke hvorfor huden min reagerer så fryktelig:(
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har fått noen få i sidene. De kom vell rundt uke 25. Jeg er nå i uke 33 og syns ikke de er blitt så mye verre. Ikke er de dype heller, bare lyserøde. Men regner med det kommer flere etterhvert...
Fru Anna Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Har ikke fått noen på magen enda, noe jeg håper jeg slipper, men fikk på puppene ganske så tidlig, uke 14/15 tror jeg. Hadde ganske små pupper som plutselig ble store og da klarte ikke huden helt å følge med,hehe. Er i uke 30 nå.
Trønder med to herlige Skrevet 22. oktober 2008 #7 Skrevet 22. oktober 2008 Har smurt meg med decleor sine strekkmerk forebyggende produkter siden jeg var 3 mnd på vei. Har ikke fått noen enda, er 36+5. Fikk heller ingen sist.:-) Men hører at de veldig ofte kommer for de som går over tiden!
Jente2011 Skrevet 22. oktober 2008 #8 Skrevet 22. oktober 2008 jeg har det nett som deg "nurket"! ser ut som om noen har klort meg opp fra magen og rondt navlen! ser jo ikke ut...heeh, har også på sidene, ser ut som om noen har klort meg framover på en måte.. håper di blekner litt etter hvert, akuratt nå ser det ikke ut!!
Elise18.11.08 Skrevet 22. oktober 2008 #9 Skrevet 22. oktober 2008 Har fått endel, men bare under magen heldigvis! De kom nesten over natten for et par uker siden! Er i uke 38 nå. Det er hormonelt sier jordmoren min, så det er ikke alltid det hjelper å smøre seg med alle mulige kremer!
MintCondition Skrevet 22. oktober 2008 #10 Skrevet 22. oktober 2008 Ingen forrige gang, ingen til nå (uke 32).
verysoon Skrevet 22. oktober 2008 #11 Skrevet 22. oktober 2008 Ingen strekkmerker - ikke ennå i alle fall... Er i uke 38.
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #12 Skrevet 22. oktober 2008 32+4 og har enda ikke fått noen... Men venter egentlig bare på at de dukker opp..
jente08 og gutt12 Skrevet 22. oktober 2008 #13 Skrevet 22. oktober 2008 Mine kom i uke 30. Ser ut som det har vært en liten tiger innom her og gitt. Har bare fått på undersiden av magen så langt....er i uke 37 så satser på at det ikke blir så mange flere "kloremerker":) Merkene er stygge og røde nå,men satser på at de blekner og forsvinner om noen mnd. Heldigvis kan de skjules med en litt stor bikinitruse til sommeren
AO3 Skrevet 22. oktober 2008 #14 Skrevet 22. oktober 2008 Klarer ikke helt å holde meg unna dette stedet, gitt... Mine kom som et skudd rundt uke 32-33, omtrent over natta. Nå, ti dager etter fødsel, ser magen mildt sagt ille ut, pga disse strekkmerkene... Håper virkelig de blekner etterhvert, ellers kan jeg aldri vise meg i bikini igjen...
AO3 Skrevet 22. oktober 2008 #15 Skrevet 22. oktober 2008 Tok forøvrig omega 3 gjennom hele svangerskapet + brukte antistrekkmerkekrem fra uke 25 (selv om jeg visste at det egentlig ikke hjelper). Sistnevnte var i alle fall penger ut av vinduet...
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 22. oktober 2008 #16 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg er i uke 37, og har enda ikke fått noen... eller jeg har fått noen på puppene og de fikk jeg tidlig! I 1.tri. vokste de nesten to str. over natta! Men magen ser ut til å ha klart seg så langt... har ikke gjort noe for å forebygge heller. Tatt tran da, og smurt med vanlig bodylotion stort sett hver dag - men det gjør jeg jo uansett så...
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #17 Skrevet 22. oktober 2008 Det ser ut som om noen har voldtatt meg med rake! Skikkelig lei meg.. men, dette er gen bestemt, og de tusenlappene jeg har brukt på dyre kremer kunne jeg tørket meg bak med!
happy!!:-) Skrevet 22. oktober 2008 #18 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg har ingen! Er tre dager over tiden nå, og håper jeg ikke får noen heller. Tror jeg slipper...
Eso Skrevet 23. oktober 2008 #19 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg har hatt strekkmerker på puppene siden jeg fikk pupper.. (De kom så og si over natta..) Og jeg syntes ikke de har blitt noe særlig verre i svangerskapet. Men jeg har fått noen bittesmå streker på rumpa og øverst på låra! Gubben ser de ikke, men jeg ser de!! Og jeg liker de ikke! Har heldigvis ikke fått noen på magen ennå!! (Bank i bordet)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå