ble mamma 1.juli 08 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 bare lurer på om det alltid er slik at det kommer tenner midt foran oppe og nede før det kommer jeksler? datteren min har siklet masse i minst en mnd, men ser ikke antydning til tenner foran, men jeg synes det ser veldig hvitt ut under tannkjøttet langt bak i munnen...
ble mamma 1.juli 08 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. oktober 2008 OG hun biter på alt som kan bites på!
ble mamma 1.juli 08 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 dytter litt jeg...
Malin G. Spann Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Sånn er det med sønnen min og. Han er helt vill og skal bite på alt mulig og slevet renner i strie strømmer. Ser ikke noe tegn til tenner fremme, verken oppe eller nede, men lenger bak (nede) er det en stor hvit klump. Der ser det ut som om det kommer ei tann. Dytter og lurer på det samme jeg også :-)
lille_my:) Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 paa min saa det ogsaa ut som det var jeksler som skulle komme foerst, det er helt hvitt og stramt bak i gommene, men tennene foran har kommet, og har ikke sett snurten til jekslene... vet ikke hva som er mulig og ikke mulig, jeg, men det er iallefall min erfaring:)
Solståle med 2 prinsesser Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Min jente fikk den ene jekselen først etter å ha klødd febrilsk i munnen i flere uker. Så det er mulig, men det mest vanlige er vel tennene foran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå