<3 girls <3 Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 har våknet flere ganger inatt å vert på do..kejnt att det er ett kvart,men ikkje forstått helt ka. fra kvart på 5 er det igrunnen ikkje tvil hva det er,men di er så korte riene..mellom 30sec til ett 45sec.ca 6 min mellom kvar. mannen for på jobb nå..jobben er 3 min her fra med bil ..så no venter eg på att snuppa mi på 2 skal våkne å få henne i b.hagen..så får vi sjå om der skjer mere her..
2SønnerSmå Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 så spennende da!! Jeg gleder meg til det er min tur..hehe..!!
<3 girls <3 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 bare vent..de kommer når du minst aner det.. håper det ikkje stopper nå da..de jor de nemeli me mi første.vart sendt heimatt fra sjukehuset å det var ikkje så kjekt.. lykke til den dagen de skjer med deg åsså
2SønnerSmå Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Husker jeg også ble sendt hjem med førstemann,ikke så veldig koselig nei =( Jeg har nå enda litt tid igjen jeg da,27 dager ihvertfall =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå