Zitro Skrevet 22. oktober 2008 #1 Skrevet 22. oktober 2008 Vil hun f.eks huske i morgen tidlig at jeg nekta å gå og lage den 3 flaska med melk til henne??? For hun er ikke fornøyd nå, ligger bare å klager - griner liksom ikke skikkelig - synes nemlig 3 flasker melk er for mye på en natt så nå er jeg litt bestemt med henne... syk er hun også så mere melk bare gjør henne enda mere slimete i haslen... :-(
Zitro Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. oktober 2008 Phhhuuu.... nå sover hun igjen. Tok 1 time med mye vann, trøst og litt byssing nå på slutten. Så får jeg håpe hun sover noen timer og ikke hater mammaen sin altfor mye når hun våkner igjen... :-(
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 babyer husker ikke så konkret.de husker et gjenomstnitt av det de har opplevd. men hun vil jo ettervært erfare at hun ikke får så mye melk hun vil og ikke gidde og mase. men jeg tror ikke hun kan tenke "i går fikk jeg bare 2 flasker melk"
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 foresten så kommer hun ikke til å hate deg :-) babyer har nesten uforbeholden kjærlighet til moren sin, og mange mener at babyer ikke ser på mammaen som et selvstendig individ, men en som tilhører og er en del av dem
Zitro Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2008 Nå er vi ihvertfall oppe igjen her, og skal forsøke å spise litt grøt. Vi er nemlig inne i en veldig vond sirkel hvor hun har fått full matnekt og kun vil drikke melk, og da mest på natten... Var derfor jeg måtte være litt streng med henne i natt og nekte henne den ene flaska. Så får jeg se om jeg klarer å trappe ned dem andre også... Håper ihvertfall hun vil sise litt grøt nå, pga nå er hun ihvertfall sulten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå