Lilje74 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 5 dager igjen til termin... og i ettermiddag ble jeg dårlig. (Har sovet og nå er jeg litt bedre.) Hadde det samme for noen uker siden. Ble testet på alle vis, men det var ingenting da. (Legen min er selvsagt ikke tilgjengelig i dag eller i morgen men jeg har time på torsdag..) Andre med samme erfaringer? Kanskje jeg rett og slett har begynt å få migrene?
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 ikke for å skremme deg, men det kunne være tegn på blodtrykksfall sa de på riksen. Hadde det samme på fredagen. Det var ikke bra for babyen. Fikk beskjed om å reise til lege/legevakt med en gang
Lilje74 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 Takk for svar! Huff! Jeg får kanskje ringe føden i morgen. (Har også plass på Riksen.) Kjenner masse liv og er allerede bedre nå da... Hvor lang tid tok det før du ble bra? Hadde du blodtrykksfall?
Lyst på nr3♥ Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Ikke for å skremme deg jeg heller alts, men jeg fikk beskjed av min lege og jordmor at hvis jeg skulle få hodepine, såg stjerner å div ting du forteller om så skulle jeg ta kontakt med en gang for sjekk, da d kan være snakk om svangerskapsforgiftning! SÅ ta kontakt så fort som mulig du for testing Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå