Bie&babylove:-) Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Vi skal i bryllup til broren til sambo!!!! Det er første gang jeg skal i bryllup faktisk og jeg trenger tips til gave! Gjerne noe orginalt og litt utenom det vanlige......ikke det at jeg har så peiling på hva vanlige gaver er da! hihi.... Uansett, tips mottas med takk!
Banshee Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Søsteren til min kjære skal gifte seg lørdag og jeg var å hentet gaven deres idag. Det er to munnblåste skåler hvor jeg valgte farge på skålene (nydelig grønnfarge, som egentlig ser isblå ut) og kanten på skålene (oppe langs kanten) der er navnene deres gravert inn som bord sammen med hjerter. De ble helt nyyydelige og de får en original gave )
Bie&babylove:-) Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 Hørtes kjempefint ut! Hvor har du fått tak i denne gaven??
line_n & sara Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 hvis du ikke aner hva du skal kjøpe, er jo glassmagasinet i oslo et greit sted å starte, gå rundt å se deg litt om, og få inspirasjon! hvis de ikke er så tradisjonelle i stilen, ta turen opp i markveien på grunerløkka, der er det mange butikker med ekstra fine saker! feks nede i mveien, er det en liten butikk som selger mye lys og lysestaker, der er det mye fint, lenger opp er det en butikk som selger hånlagde smykker og kopper, keramikk og lign. litt lenger opp der igjen, på andre siden av veien, er det en liten butikk som heter sjarm, og de har også mye fint! feks gamle kakebokser, noen er ekte antikk/vintage, andre reproduksjoner. eller kanskje dette er noe http://www.glazedandamused.no/ her kan du selv dekorere keramikk! ser at du bor på kløfta, så det er jo bare å ta tog/bil inn hit!
h2lita Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 Har de ikke lagt ut gavelister? De fleste blir jo glade om man kjøper noe fra lista. Da får de jo noe de ønsker seg:D Kos deg i bryllup!
Banshee Skrevet 22. oktober 2008 #6 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg kjøpte dette i hjembyen min på vestlandet, men dere har da sikkert glassblåsere på østlandet og i oslo med tenker jeg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå