Lillemus&mamma'n Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Han er på jobb i Rotterdam, mens jeg er heeelt alene hjemme. Han er ikke av "kom skal vi ta på følelsene til hverandre"-typen, og har snakket veldig lite om graviditeten (nesten ikke noe). I går var jeg på 3D-ul for å sjekke alle de "skumle" tegnene, og da alt viste seg å være i sin skjønneste orden, sendte jeg melding til han og sa fra. TRor nok han ble veldig letta, for han har nok vært litt redd for at det skulle være noe i veien (vi er 34 år). Så nå nettopp fikk jeg en melding: "God natt, alle sammen". Ikke noe voldsomme greier, men stort fra han ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå