Prosjekt_baby84 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Er det noen studenter her? Og har du i tilfelle en jobbe ved siden av, sånn type 17 %, og vet om det regner noe permisjonspenger fra dette? Forandret økonomien seg mye den første tiden etter at dere fikk barn?
mamarama og lille banan Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 hei en student med deltidsjobb her! har vel type 35-40 prosent stilling, men om du har 17 prosent stilling regnes det nok permisjonspenger av dette også. du har rett på støtte fra både Lånekassen og NAV les mer om foreldrepenger fra NAV her: http://www.nav.no/page?id=328 har ikke fått barn ennå, venter ham når som helst...men slik det ser ut nå vil jeg ha mer penger inn på konto i permisjonstiden enn det jeg hadde før, så jeg er ikke bekymret for økonomien
Trillet Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg fikk barn da jeg var student i fjor. Da hadde jeg jobbet en del det siste året og fikk regnet foreldrepenger ut fra det. Det var selvsagt ikke mye - 4200 kroner i mnd. SÅ da hadde jeg kommet bedre ut om jeg hadde valgt å få engangsstønad... Så regn ut selv slik at du får mest mulig. HAdde også mer inntekt som student med barn.. Gode ordninger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå