Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Tenkte jeg kunne starte en ny tråd jeg=)=) Fant liksom ikke den andre her inne.... hvordan går det med deg da???? Jeg har begynnt på mine første to tabletter idag=)=) Tor virkelig at det er nå i denne pp det skjer altså=) Vi satser på det at det klaffer for oss begge denne pp=)=)
blirjegsnartmamma Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Hei Så koselig med en skravletråd Her går det bra, venter på mensen nå da.. Spennende med at du har begynt på pergo Jeg er blitt litt usikker på hva jeg skal gjøre.. Går på masse naturmedisin, og har jo hørt at man ikke skal blande det med "vanlig" medisin! Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre.. Men håper at tr kommer av seg selv denne uken, selvom om sjansen er lik 0..
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Ja, tenkte det var greit med en liten tråd=) Husk at det er du som bestemmer om når og hva du skal begynne med. Hadde jeg vert deg hadde jeg ringt til gynokologen også hadde jeg spurt om jeg kunne begynne på provera sånn at TR kommer, og jeg hadde fortalt henne om at du venter osv..... Håper det ordner seg=)=)
blirjegsnartmamma Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 ja, god ide idag er jeg på dag 30, så kan jo tenkes at det kommer av seg selv.. tenk om det klaffer før jul hadde vært litt av en julegave
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 ja, det hadde vert den beste gaven jeg noen gnag har fått=)=) Tenk da kan man gå og se på vogn og seng osv=) Jeg vet hva jeg skal ha jeg da, sambo har sagt at det er jeg som skal bestemme vogn osv, men han skal pent være med altså!!!!! Men det gleder han seg til og se på baby utstyr og han sa at han skulle kjøpe en bok som heter værdens beste pappa, men jeg tenkte jeg skulle ta gravi test før han kom hjem fra jobb, så skal jeg dra å kjøpe bola til han med den positive testen!!!! hehe=) her har vi ting klart=)=)=) Jeg tror de første 3 mnd går så fort at man ikke klarer å puste=) det håper jeg iallefall=) ååååååååhhhhhhhhhhh blir så glad inni meg når jeg tenker sånn=)=)
blirjegsnartmamma Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 hehe jeg har også planlagt hvordan det skal sies, hvis han ikke er der når jeg tar testen da! Og det har jo han lagt ned litt veto på da Tenkte kjøpe en body og pakke inn, da tar han hintet Og til besteforeldrene tenkte jeg å kjøpe kopper og skrive på mormor, morfar osv.. Evt ultralyd bilde Merker du noe på at du tar pergo eller?
Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #7 Skrevet 23. oktober 2008 Så artig da=)=)=) Vi tenkte at vi skulle pakke inn et par sokker eller noe og selvfølgelig ultralyd bilde etterhvert=) Nei, jeg har ikke merket noe spesielt, men noe har jeg jo merket. Har hatt litt berg og dal bane, har hatt litt svettetokter innimellom, men det er de eneste jeg har merket, men det er ikke noe som plager meg. Nå er jeg snart ferdig med kuren og da skal jeg jo dra og se på innvendig ul å se om jeg har el=)=)
blirjegsnartmamma Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Så gøy! Virker som du får bedre oppfølging av meg der, jeg skal bare ta blodprøver.. Trodde jeg hadde begynt å spotte, men var nok bare flekker foran øynene siden jeg var så innmari trøtt kl 0600 idag.
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 hehe=) ja, da er det store muligheter for at det var flekker for øynene dine=) Har du merket noe symp på at tr er på vei??? Men det er sikkert like bra og ta blodprøver, du slipper i alle fall å kle av deg og få et kamara opp i høna=0) hehe Det er ikke deilig å ligge der altså..... det er litt vemlig, men hva er det man ikke gjør for å bli gravide????? Måtte jeg ha hoppet utfor et stup for å bli gravid, hadde jeg gjort det!!!
blirjegsnartmamma Skrevet 24. oktober 2008 #10 Skrevet 24. oktober 2008 Nei, har ikke merket noenting.. Så tar nok like land tid denne gangen som før.. Ja, bedre med blodprøver sånn sett.. Har ikke tenkt noe over det med ultralyd før jeg var der nå.. Da føltes det skikkelig nedverdigende og ekkelt! Merkelig altså, har jo vært helt greit før..
Gjest Skrevet 24. oktober 2008 #11 Skrevet 24. oktober 2008 hahahahahahahahaha=)=)=)=)=)=) Ler meg ihjel her=)=)=)=)=) minner meg på at det er ei på jobben som sa at det var en fornøyelse å ta sånn innvendig ul og hun sa at hun kunnr sovne i den stolen!!!!!!!! HAHAHA jeg syntes det ikke var sånn!!!!!! hu er så rar=)=)
blirjegsnartmamma Skrevet 26. oktober 2008 #12 Skrevet 26. oktober 2008 hehe ja det vil jeg tro! Uff, glemte å stille klokka inatt!!! Så nå er jeg 1 time for tidlig på jobb... sukk.. Tenk, jeg kunne vært hjemme i den varme senga fremdeles.. Også ringte jeg hjem til mannen for å få litt medlidenhet, men han bare lo av meg! Og sa at da fikk jeg en ekstra time inatt isteden? Det funker jo ikke sånn.. Nei, får bare bite det i meg - og skrive en time mer enn jeg hadde planlagt igår..
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #13 Skrevet 26. oktober 2008 huff, så kjedelig da=(=(=( han ville ikke gi noe medlitenhet altså????? dårlig=(=( Jeg var hos svigers igår og fikk vite at svigerina mi er 3 uker på vei og de som ikke vet hva de vill i livet engang!!!!!! Blir så sint!!!!! de vet ikke om de vil beholde det eller ikke og her sitter vi og prøver i over 1 år og de blir gravide på p-pilla!!!!!!!!!!!!!!!!
blirjegsnartmamma Skrevet 26. oktober 2008 #14 Skrevet 26. oktober 2008 Å, jeg føler med deg!! Det der er ikke noe gøy altså.. Særlig hvis de ikke vil ha det.. Har et vennepar som skal ha barn nå, men de har alltid snakket om at de ikke vil ha barn, overhodet ikke! Men de er jo overlykkelige nå som de får da, så er heldigvis ikke i den "beholde eller ikke" situasjonen. Men kjenner det stikker litt når jeg bare blir "tante" og ikke mamma selv. Noen er bare super fruktbare da - og blir gravide bare mannen ser på dem.. Får jo håpe at svigerinna di beholder da!
blirjegsnartmamma Skrevet 27. oktober 2008 #15 Skrevet 27. oktober 2008 Nå driver jeg med dette innbilte svangerskapet igjen.. Er så innmari trøtt (kan tenkes at det er fordi jeg jobber hele tiden) Kviser som aldri før! Også har jeg kul på magen, uten at jeg har lagt på meg et gram! Så idag skal mannen kjøpe en test, også får vi se imorgen tidlig. Aller mest for å avkrefte det da! Men er jo et lite håp der likevel, dumme meg..
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #16 Skrevet 27. oktober 2008 ja, jeg håper på en måte at hun beholder, men jeg er ikke for abort, men de to fortjener f#####an ikke barn!!!!!!! Å jeg skjønner, du har fortsatt ikke fått tr enda nei???? Ja, det er jo greit bare for å se om man er gravid eller ikke=) Jeg skal til gyn i morgen tidlig for å se om det er egg som har løsnet der, så jeg håper det er noen egg som har løsnet=0) ja, det er jo håp så lenge ikke tr er meldt sin ankomst=)
blirjegsnartmamma Skrevet 27. oktober 2008 #17 Skrevet 27. oktober 2008 verden er urettferdig, altfor ofte.. Spennende med UL for deg imorgen da Får håpe at det er gode nyheter! Da er du kanskje gravid om noen få uker!! Prøver å overbevise meg selv om at jeg IKKE er gravid, og den testen er kun for å avkrefte evt tvetydige syptomer.. Men er jammen ikke lett.. Nå er bekkenet hovent og ømt også, og det er SELVFØLGELIG relatert til dette.. hehe
blirjegsnartmamma Skrevet 28. oktober 2008 #18 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg hadde en negativ test, selvfølgelig, så da var det det.. Bare å vente på tr da.. Har ei venninne som også testet idag, fordi hun var redd hun skulle være gravid.. Hun hadde heldigvis også negativ. Fælt å si det sånn, det er bestevenninna mi, men hun vil jo ikke ha barn, og kan ikke se for meg at det hadde vært så bra for dem heller.. Men - hvordan gikk det med deg idag da? Var det gode nyheter hos gyno?
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #19 Skrevet 29. oktober 2008 nei da, ingen gode nyheter her..... jeg hadde masse egg, men ingen el så jeg skulle komme tilbake på fredag for å se, men hun sa at det var svært sjelden at man fikk el så sent når man går på pergo så da har jeg sikkert ikke el da heller!!!!! Huff...... så dumt med negativ test da=( ingen tr ha meldt seg heller????? kanskje du skal begynne på provera snart?????? det er liksom ikke alle som passer til å bli foreldre......
blirjegsnartmamma Skrevet 29. oktober 2008 #20 Skrevet 29. oktober 2008 Nei ingen TR i sikte.. Har funnet ut at jeg må gi de naturmedisinene litt mer tid.. Så teller på knappene for å finne en god dato å liksom se frem til. Så dumt at du ikke har EL da!! Vet hun/sa hun noe om hvorfor eller? Nei, er ikke alle som passer til det.. De krangler masse og kjefter og bråker.. Og når hun i tillegg er REDD for å være gravid, så er det like greit at hun ikke var det.. Hvordan går det med svigerinna di da?
Gjest Skrevet 29. oktober 2008 #21 Skrevet 29. oktober 2008 ja, det kan jo hende at kroppen trenger mere tid.......... det lønner seg å sette en dato så du har noe å se frem til=)=) Nei, hun sa ingenting om det så vi får håpe det har skjedd noe til fredagen=)=) Har litt vondt i ryggen idag så jeg håper det betyr el=) Da er det ikke vits at det var noe der hos venninden din altså!!!! Svigerinna mi er ikke voksen nok til å fortelle oss at hun er gravid en gang!!!! så de er IKKE modne nok!!!!!!
blirjegsnartmamma Skrevet 30. oktober 2008 #22 Skrevet 30. oktober 2008 Uff, såpass ja.. Nei, noen burde ikke få barn! Hvertfall ikke nå.. Men vi får håpe det ordner seg for oss snart Hadde jo håpet å kunne fortelle det til jul, men tviler på at det går nå..
Gjest Skrevet 30. oktober 2008 #23 Skrevet 30. oktober 2008 ja, det håpet jeg også, men det spørs...... jeg skal dit i morgen igjenn for å se om det er noen egg som er på vei til å løsne,,,,, krysser fingrene for det=)
blirjegsnartmamma Skrevet 31. oktober 2008 #24 Skrevet 31. oktober 2008 Hei! Masse lykke til idag! Oppdater her etterpå da, krysser fingrene for deg
Gjest Skrevet 1. november 2008 #25 Skrevet 1. november 2008 Hei=) Tusen takk for det=) Hun fant ett egg som var 11mm og de andre var på 5-6mm og for at det skal være en eggløsning så må egget være på 14mm=) Så det var jo kjempe nyheter for meg så nå er det bare å "kjøre" på i helgen=) Jeg skal tilbake på mandag for å se om det egget har vokst enda mer eller om det er 11mm da også. Hvis jeg har el i helgen så skulle jeg komme dit å ta blodprøver uka etter for å se på hormonene mine, så jeg håper det skjer noe i helgen=)=) Hvordan går det med deg da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå