Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 ja 10 uker igjenn å jeg er sååååå sliten alerede, har hadd det tungt fra bynnelsen av med smerter, blødninger, bekymringer, lavt blodtrykk, besvimelser, bekkenløsning, lav blodprosent osv.... gleder meg sånn til han kommer ut, har liksom prøvd så lenge å bli gravid( 6 år) men når jeg endeli er det vil jeg bare ha babyn ut. litt lei meg. er også så ensom om dagene er ,tidsbegrenset ufør p.g.a muskler og ledd sykdom. kjeder meg noe besett og finner liksom ikke på så mye å gjører, har liksom ikke overskudd til noe. ble et langt klage brev dette, men familien bor så langt unna i tillegg, har kunn en dritt svigerfamilie som sier så mye rart, og stiller ikke opp i d hele tatt, de sier ting som ja ser æ at du ikke behandle ongen din bra så kontakte æ barneverne, vi kommer bare til å bli besteforeldre på bilde, æ sir at æ har lyst å flytte til min familie å da si dæm har ikke du vænna her nede som kan hjelpe dæ da? mye dritt, har tatt en slankeoperasjon får 1 år siden og er mye sliten av den grunn også. jeg har gått ned 50 kg og så sier svigermoren min til sønnen sin kor tynn du har blitt, da har han lagt på seg 10 kg... og så sier hun til meg eter du all maten fra karn din? hvorfor skal svigerforeldre værer så domme...
2SønnerSmå Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Først vil jeg gratulere deg masse med graviditeten =) OG så vil jeg gratulere deg masse med at du klarer å beholde forstanden med sånne svigerforeldre!!! Lykke lykke til,det går nok bra skal du se,bare vent til du har babyen i armene dine =)
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Hei på deg, og ja... gratulerer så mye etter 6 års venting. Nå er du snart i mål snuppa. Jeg hadde også et turbulent svangerskap i fjor, men hun kom ut 12 dager før termin, og for en lettelse. jeg har 28 dager igjen til termin nå, og har slappet mer av denne gangen. Man går bare og bekymrer seg. For noen drittsekker du har til svigerforeldre da. De bør være glade for at de skal få bli besteforeldre. Makan. Nei... hold deg unna dem litt i denne tiden. Kos deg med mannen din i steden. Klem
rosa2008 *Overtid* Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 Uff å huff for noen ekle mennesker du har til svigerforeldre da. Du gjør lurt i å begrense besøket ditt der hvis de får deg til å føle deg slik du beskriver. Jeg vil tro de skifter mening når babyen kommer. Bebyer har en tendens til å få det beste frem i folk. Hva med å bruke tiden mer på deg selv? Ta noen timer med massasje eller aromaterapi? Litt selvpleie for kroppen gjør underverker! Hva med hobbyer? Noe du kan samle tankene på slik at tiden går fortere? Jeg håper uansett du snart kommer over kneika og begynner å nyte tiden. Du har ventet lenge på denne spiren, og klart du er utålmodig og vil ha h*n ut. Masse lykke til!
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2008 først vil jeg takke får svarene. joda jeg har begrenset mitt oppmøte jos svigerforeldrene mine, har nesten ikke vært der, å det mener de er galt det å, men jeg sa at de kunne komme hit da får vi driver med en del oppussing på huset, men de mener at vi skal nu ha tid å komme, men jeg blir bare stresset av dem. går på spa og får avspennings massasje hver 14 dag, det er noe jeg gleder meg til hver gang det er så deili å få slappet av:) strikker en del men blir fort lei av det også, har lagt en del pusslespill på 2000 brikker men bynner å bli fult med puslespill i huset så kan nesten ikke ha noe mere:) lykken til lille gutt i magen er sååå stor:) gleder meg sånn at det er ubeskrivelig, at svigerforeldrene mine kan si noe negativt i forhold til det kan jeg ikke sjønne, blir lei meg av det. heldivis har jeg en mann som stiller opp får meg å sier i fra:) utrolig gla jeg har han:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå