alene pappa Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Er det noen fra skedsmo eller rælingen her som kunne tenke seg å finne på noe med barn? har en sønn på 5 år. Menn med barn eller damer med barn.
Kosel Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 vi prøvde å dra igang ett treff her for litt siden.Men det ble bare til at jeg og ei venninne og ungene grillet pølser, for ingen andre møtte:)
alene pappa Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. oktober 2008 Husker det. Vurderte om jeg skulle komme, men da det bare blei deg og ei veninne så tørte jeg ikke likevel. he he.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #5 Skrevet 24. oktober 2008 Må si at det var litt teit av deg da... Det hadde jo vært en gyllen mulighet til å bli kjent med flere. Det er svært få av oss som biter, selvom x'ne våre kanskje ville sagt det motsatte
Kosel Skrevet 24. oktober 2008 #6 Skrevet 24. oktober 2008 Ja, det var dumt av deg! Jeg og venninnen min ble kjent gjennom Bim/Dib så der gikk du glipp av å bli kjent med to knakandes kjekke jenter;) Så dette med biting... tror ikke eksen min vil si at jeg biter heller, og ikke nye kjæresten min heller;) det samme gjelder nok hvertfall for den nye kjæresten til min venninne og:) Så oppfordring til neste gang er å ikke pingle ut;)
alene pappa Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. oktober 2008 ja kan jo prøve å dukke opp neste gang det er noe, men tenkte litt sånn da at siden det bare blei dere to som kjenner hverandre godt fra før av så ville jeg blitt litt uttafor:P he he jeg er litt forsiktig av meg da.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #8 Skrevet 24. oktober 2008 Kosel har rett :-) Og du trenger ikke være redd for å bli utenfor, vi klarer å leke sammen med andre Dessuten er jeg ganske forsiktig av meg, selv...så det hadde vel blitt Kosel som hadde dratt oss igang - hehe Sleng deg med neste gang!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2008 #9 Skrevet 24. oktober 2008 "Bare bli med, men *kremt* *hint* min nye kjæreste og hennes nye kjæreste *kremt* *host* Synes ditt og datt *hehe* så bli med neste gang da! *host*" *Tenke* "Tror jeg klarte å hinte at vi ikke var ute etter å sjekke mannfolk fordi vi har nye kjærester....?"
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #10 Skrevet 25. oktober 2008 hehe virker som om det var viktig å få fram at begge to har kjærester! Også nye attpåtil...!
Kosel Skrevet 25. oktober 2008 #11 Skrevet 25. oktober 2008 Hehe- det tenkte jeg faktisk ikke over i det hele tatt:) Skulle i grunn bare frem til at vi var hyggelige jenter som overhodet ikke er "farlige" å bli kjent med..
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2008 #12 Skrevet 25. oktober 2008 *humre* - artig å se hva slags konklusjoner noen får seg til å trekke ut av etpar ord, eller ti - hehe Burde ikke bli det, men blir dessverre overrasket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå