Gå til innhold

Rape om natten???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en baby på 2,5 mnd som pupper en del aner om natten. Lurer på om det er viktig å rape etter de har drukket på nattestid?

Det hender at han sovnet med puppen i munnen og det er kanskje dumt å vekke han ved å ta han opp, men samtidig kanskje vikti å få opp luften..

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde du skulle si noe om mannen som raper i søvne eller noe, jeg:-p

Skrevet

det sies at de skal rape om natten å.. men selv sovner jeg under amminga, og dermed blir det dårlig med rap gitt... ikke sliter han med vondti magen el noe ant heller, så da tar jeg det ikke så tungt!

Skrevet

Lenge siden jeg gjorde det, men pleide å sette eldstemann i en slags sittestilling (mens jeg holdt henne selvfølgelig) oppe på dyna og da kom rapen umiddelbart, slik at vi begge kunne sove igjen.

Husker ikke hva jeg gjorde med yngste, selv om det kun er 2 år siden, tror ikke hun pleide å rape om natten.

Skrevet

Jeg pleide ikke å ha min baby til å rape på natta, virket ikke som om hun trengte det. Men så opplevde vi to ekle episoder med pustestans, og etter en sykehusrunde ble det påvist at hun har tendens til Reflux. Så da kan det ha vært gulp som gjorde at hun sluttet å puste. Så for å forebygge flere pustestans rapes det hver natt, eller om hun sover for tungt holder jeg henne ihvertfall opp en stund så maten får synke ned i magen. Vi ante ikke at det var Reflux, hun gulper nesten aldri ellers.

Men dette var jo vår historie, for andre kan det vel gå bra uten å rape :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...