h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Tror jeg har sansen for tegnefilmen askepott..hehe:))
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Wall-e.. er ikke det en Pixar Disney produksjon? Filmen er nydelig! Gleder meg stort til den kommer ut på DVD, da kommer jeg til å terrorisere famlien...
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Løvenes Konge syns jeg er bare kjempe fin.
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 De jeg griner mest av er vell Dumbo og den lille havfruen. Er blitt skikkelig sippe kjerring, hehe. Men elsker Narnia også da:)
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 De gode gamle... Aristokattene, Robin Hood og Jungelboken er favorittene.
metaMORfose Skrevet 23. oktober 2008 #6 Skrevet 23. oktober 2008 Vet ikke om det er Disney, men Jakten på Nemo er jo vidunderlig! Løvenes konge er jo definitivt Disney, og vil noen ha meg til å gråte, så er det bare å sette på den. Når faren til Simba dør.. *hulk og snufs*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå