Gå til innhold

Verden kan kysse min gravide rompe (utbrudd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt ødelagt i dag.

24 uker på vei.. vel og bra men hun er så aktiv at jeg noen ganger rett og slett blir redd (!). Emilie var overhodet ikke så aktiv. Den tulla her i magen hun sparker og slår og åler seg rundt, jeg sitter og innbiller meg at en runde til nå så er hun helt inntulla i navlestrengen.... Veldig smarte tanker. :(

Har akkurat gitt bort 2 kattunger. God grunn til å grine men jeg vet de får det godt.Gubben dro på jobb klokken 8 og emilie ville ikke sove før de som skulle ha kattunger kom så hun ble værende våken, hun sovnet HALV TI! Og her stod jeg i mørten på terrassen og tok imot en fremmed mann, med adidasbuksa slengende, håret hengende og magen struttende. Naken 3-åring som flyr rundt i stua.. kattemor som mjauer for hun vet noe er i ferd med å skje. Mascaraen er under øyevippa etter en time i seng med Emilie. Håret er bustete og telefonen kjimer i et kjør med folk som vil ha kattunger. GUD hvor heldig jeg er!!! *smiler tappert*

Jeg har vondt i ryggen,har hatt det i 2 mnd nå helt nederst og er redd det er bekkenløsning. Men kan jeg klage!? Å NEIDA for de mannfolka de DØR jo hvis de får 38 i feber, men vi kan ikke klage.. null klagerettigheter.

Hagen skulle vært ferdig raket nå. Endelig har den enorme bjørka nesten tømt seg. Hadde den bare gjort det som enhver annen mann som tømte seg en gang i året vill det vært over på et blunk men denne bjørka.. neida den bruker mange uker. Og når den endelig er tom og det er på tide å rake begynner det å blåse. Gresset er langt for det har regnet i år og dag så rakingen bllir et sant helvette. Blemmer i hendene.... Gud har velsignet meg. Tatt i betraktning at den bjørka har en hel familie stående ved siden av hagen vår og de tømmer seg...ja hvor? I hagen vår....

Jeg kan vel ikke si "hagen vår" for han jeg bor med løfter ikke en finger der ute. Så herved kalt "hagen min".

Og her sitter jeg.. med kul på magen, akkurat knertet sjokoladekaka jeg egentlig skulle gi til naboen (....) sendte melding og skyldte på katta. Jada.... Emilie sover, jeg har NULL planer. Bare sitte her å glo og bli sparket ihjel innvendig.

Men..til tross for dette er jeg SUPER glad i den lille jenta i magen som skal hete enten Mina eller Emma.

Nå ser jeg bare frem til mitt neste liv hvor jeg definitivt skal bli mann og legge meg i sengen ved disse anledningene:

- når min kone er gravid og har utbrudd

- når min kone legger mine barn

- når jeg har ørlite hodepine

- når feberen overskrider 37.5 grader

- når jeg har ballespreng

- når jeg har spist middag

- når min kone er oppe og lager frokost

- når min kone sitter naken og betaler regninger på pcèn

- når barna er syke

- når hunden trenger å luftes

- når min kone atter en gang blir gravid

-...kunne fortsatt i evigheten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...