Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Om du kunne knipse og bli akkurat det du ville (og i det knipset selvfølgelig få alle kunnskapene/egneskapene det yrket krever)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg er egentlig lege, men skulle ønske jeg var butikkdame.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter. Sittet ved en pc i en hytte ved havet mens mannen klarte strabasene hjemme i mine intentive skriveperioder.. Men rødvin, røyk, stormer utenfor, take-away, kaffe, turer på stranden, fyr i peisen... Alt mens jeg klimprer uanstrengt på pc-en idet jeg forfatter en nobelprisvinnende bok:) Jaja, det går nok ikke. Jeg røyker jo ikke engang..
Lykke X 4 Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Helsesøster (jobber med saken) elsker å jobbe med barn Allmennlege på legekontor, uten forpliktelser som legevakt ol Bare ren dagjobb med pasienter og god lønn.
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Fritt valg??? Hmmmm.....utifra selve yrket jordmor....men skulle jeg tatt lønn inn i beregningen så måtte det ha blitt fødselslege, men ser for meg t det er mer stress og mindre "koselig" enn jordmoryrket siden de ikke får tatt like mye del i selve pasient omsorgen. Men.....fødselslege blir jeg nok aldri..ikke i dette liv. Men jordmor er en mulighet kansje ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Hmm, det var egentlig vanskeligere å svare på enn først antatt. Jeg begynte å tenke på alle de flotte yrkene og prøvde å sette meg inn i de rollene. Men klarte ikke helt å plassere meg selv.. Jeg tror jeg ville vært min egen sjef. Kanskje i mitt eget firma. Eie en butikk kanskje, eller en liten restaurant hvor jeg har noen få ansatte
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg vil jobbe der jeg var lærling, i en møbelbutikk.. De hadde ikke behov for flere da, men det kan være en sjanse nå
Pappalille Skrevet 21. oktober 2008 #11 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har tenkt og tenkt men akkurat dette klarer jeg ikke å finne et godt svar på! Jeg misunner dere som har klare mål og ønsker omkring dette. Nyt det, det er frustrerende å ikke vite nemlig =)! Ikke for dét, jeg trives veldig godt i jobben min jeg altså, men den har jeg mer eller mindra "tryna" inn i, og ønsker meg mer utdannelse. Jaja, jeg finner vel ut av det til slutt ;-)
Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #12 Skrevet 22. oktober 2008 Interiørdesigner, og i knipset ble det et veeeldig behov for en interiørdesigner akkurat her jeg bor så jeg slipper å flytte
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 22. oktober 2008 #13 Skrevet 22. oktober 2008 Sykepleier eller jordmor, med en lottogevinst på konto. Ellers er det nok den veien jeg skal gå nå - siviløkonom. Er nesten begynt (tar opp fagene jeg mangler)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #14 Skrevet 22. oktober 2008 Har alltid hatt lyst til å jobbe i fengsel jeg.. Evt. jobbet som de i CSI. Eller kanskje marinebiolog.
trillemamma Skrevet 22. oktober 2008 #15 Skrevet 22. oktober 2008 Oppdretter. Jeg skulle ha drevet med avl av hester.
maimamma:) Skrevet 22. oktober 2008 #16 Skrevet 22. oktober 2008 hmm veterenær eller overlege.. eller jordmor:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2008 #17 Skrevet 22. oktober 2008 hadde knipsa meg 2.5 år fram i tid, å hadde dermed vært ferdig med juristutdanninga.. hadde jobba noen år, gått ned i 50% og vært ridelærer de andre 50%ene av tida mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå