Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Min samboer jobber i nordsjøen, og skulle egentlig komme hjem i går pga dårlig vær der ute... Da kjørte jeg i 1 time til byen i går for å hente han, men så ringer han å sier at helikopter-avgangen er utsatt noen timer, så går jeg rundt i byen hele dagen og venter mens det bare blir utsatt og utsatt.. Så ringer han på kvelden og sier at avgangen er kansellert.. Greit, så kjører jeg hjem igjen.. Så ringer han i kveld og sier at han skal komme i morgen tidlig, i 9 tiden.. Så spør jeg forsiktig om ikke han kunne spurt sin mor om hun kunne hentet ham (hun bor 20 min fra flyplassen), siden jeg er så utrolig trøtt om morgenen (gravid) og da måtte jeg stått opp sånn kl. 7-7.30.. Så kunne han blitt med hjem til henne (vi må ut der å hente hunden som hun har passet uansett), så kunne jeg komme ut der litt mer sånn i 11-12 tiden å hentet han.. Å da ble han sur vettu! å sa ja greit det, du får bare sove du, du er jo sikkert sååå trøtt... så snakker jeg med han litt etterpå og sier at jeg skal selvfølgelig hente ham allikevel, men da nekter han meg liksom å gjøre det, og sier at jeg får bare ligge å sove for jeg er jo "hele 6 uker på vei og det er så synd på meg"... blir helt fortvilet her jeg, har jo sagt at jeg kan hente ham allikevel... måtte bare få det ut...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 han burde ta såpass hensyn til deg,særlig når det finnes et bra alternativ
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Nå må det ha klikket helt for han, "prøv å møt opp, å se hva som skjer" sier han!!! skjønner ingenting jeg :S angrer sykt på at jeg sa det nå da, skulle jo bare sagt ja med en gang =/
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 ER det tidlig å stå opp 7-7.30???? du bør venne deg til det?? Og kjæresten din hadde garantert gledet seg til å se deg. Ja, jeg syntes du var teit.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Slik småkrangling som bare blir kjempeteit skjer fra tid til annen. Kanskje var dere litt teite begge to, men ikke legg så mye i det. I morgen er det glemt.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Synes kjæresten din høres merkelig ut. Ønsker han at du skal sovne bak rattet eller? Jeg husker hvordan jeg var med jentungen. jeg klarte knapt å stå oppreist. Jeg kom meg ikke opp om morgenen, selv om jeg la meg kl 8 om kvelden. Han kan vel vente et par timer eller ta bussen. makan til bortskjemt gubbe.
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Er han ikke helt god? Sov lenge i morra med god samvittighet, her er det han som bør krype om godt vær å angre seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå