Gå til innhold

Hvordan si til gutten man dater at man har silikon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bare littegrann. Fikk aldri pupper så jeg har kun en liten b cup. Helt umulig å se. Ser faktisk kun ut som jeg har små pupper men da har jeg iallefall pupper...

Hvordan skal jeg si ifra. Vil ikke at han skal dømme meg og synes jeg er overfladisk etc for det ER jeg ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke å si det han merker det med en gang har tar på deg.

Og at han skal tro du er overfladisk etc. burde du jo ha tenkt på før.

Fra nå av får du nøye deg med overfladiske gutter.

Skrevet

Pisspreik! jeg har tatt akkurat det samme som du har HI, og har bare en liten b-cup i dag. Jeg har hatt tre karer (ink samboer) som har tatt på dem og ikke engang ha merket det. De hadde nok merket det hvis ikke jeg hadde sagt det etter første gangen, for det må studeres og kjennes nøye på før de oppdager det. Uansett så har ikke jeg hatt det problemet med at karene har reagert negativt på det. Jeg har fortalt dem hvorfor jeg gjorde det, og de syns det var greit. De syns ikke det var så stor forskjell på mine og andres ekte likevel. Og hadde du vært av den overfladiske typen hadde du jo kanskje fylt litt mere enn en b-cup? Ta det med ro, og fortell hvorfor du gjorde det. Jeg har aldri vært borti noen mann som har hatt noe negativt å si om damer som pimper dem litt opp for selvtilliten ( forskjell på 200g og 12000g)

Skrevet

Syns ikke du trenger å si noen til han, ikke før det kommer naturlig å si det!

Det er jo ikke vanlig å opplyse på dater hva man har gjort med kroppen sin, er han skikkelig interessert i deg har dette ingen ting å si!

Skrevet

Synes heller ikke du trenger å si noe. Hvorfor skal du gjøre rede for det liksom. Det har jo ingenting med deg som person å gjøre og det er din privatsak hva du gjør med din egen kropp. Merker han det så spør han vel.

Hun første som svarte deg sier det bare fordi hun har dårlig selvtillit og synes det føles litt bedre om hun snakker ned til andre.

Skrevet

Hun må jo si noe, har jo tross alt store arr under hver pupp liksom..

Han kommer til å merke det. Har mange guttevenner, og de sier alle at de kjenner det med en eneste gang de tar på, selv når det bare er litt. Kjennes ekkelt og uekte ut sier de.

Menn vil ha ekte vare..

Skrevet

Bullshit!! Du vet ikke hva du snakker om. Jeg har ikke store arr under puppene og puppene mine kjennes helt naturlige ut. Heller litt slappe...

Hun kan vel si hva hun vil vel!

Det at vennene dine kjenner det med en gang er ikke så rart. De kjenner det vel på de som har unaturlige faste pupper med arr. Ikke alle det vet du...det er så og si umulig å se mine arr.

Skrevet

når du "bare" har en liten b cup så vil jeg ikke kalle deg overfladisk. Og det vil nok ikke han heller. Bare si du var helt flatbrystet og følte deg ikke komfortabelt med det, og fikk inn silikon for å iallefall få litt pupper.

Trur ikke han vil synes noe negativt om det.

Jeg selv heller skjønner ikke dette med silikon pupper, men jeg skjønner det i sånne tilfeller som med deg. Og du valgte jo små silikonpupper.

Skrevet

Hadde jeg vært deg så hadde jeg ikke sagt noe om dette i det hele tatt, med mindre han spør deg. Da er det vel greit å svare at "ja, jeg har silikon. Jeg følte meg ikke vel med å være helt flat, og dette er valget jeg har tatt, og det er jeg fornøyd med". Bare slapp helt av du =) Dømmer han deg ene og alene på grunn av en b-cup med silikon så er han kanskje ikke så fantastisk når alt kommer til alt?

Lykke til =)

Skrevet

Klart arrene vises! De kjennes også...

En gutt tar ikke feil av ekte og uekte vare...

Deal with it bitch!

Skrevet

annonym 00:53 er du misunnelig eller?

Siden du er så i forsvar for dine ekte pupper?

Er de små eller for slappe siden du er så på hugget?

Er faktisk mannfolk som liker silikon også.

Hilsen ei som også har ekte varer, men er fornøyd :P

Skrevet

går det ikke ann å få silikon med spøyte ? får ikke ar av sprøyter å det er flytende så klarere vel ikke merke foskjell da.. ? eller ? har ikke peiling på sånnt jeg, har ikke akkurat trengt silikon, har heller tenkt på å kansje fjerne litt å få strama de opp litt,, men men.. et er vel de klossene eller hva jeg skal kalle de som amn får ar av og som man merker forskjell på.. ? ? ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...