Axelia Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Er 9 uker på vei og kjenner absolutt ingenting... Er ikke kvalm,ikke ømme pupper,ikke trøtt utover det vanlige,heller ikke hatt "menssmerter" på mange uker. Ingen følelse i magen,dvs kjenner ingen forandringer ... Føler meg absolutt ikke gravid. Kan noen berolige meg å si at dette er helt vanlig ? Jeg kan vrl bare være "heldig" ? Er så redd at jeg har abortert,men det er ingen tregn som gradvis har avtatt untatt disse "menssmertene" og jeg har ikke hatt tegn til blod en eneste gang. ---Måtte bare få det ut !!! =)
dinadina Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Det er hormonforandringene som gir oss de fleste symptomene så tidlig i svangerskapet, og det er veldig forskjellig hvordan vi reagerer på disse forandringene. Tenk bare på overgangsalderen; Mens noen blir så dårlige at det krever både medisinering og operasjon, så er det andre som ikke merker annet enn at menstruasjonen blir borte. Slik er det med svangerskap også - noen får alt, mens andre igjen får ingenting. Jeg håper du klarer å nyte at du er i god form, og dermed kan samle energi til dagene blir tøffere. Kanskje du til og med er så heldig som søsteren min, som knapt la merke til at hun var gravid før babyen var ute av magen! :-)
lillemor_til_to Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 eg og hadde det sånn...men begynte bli kvalm på den tiden....så kanskje du blir ikke kvalm i d heletatt...=) men eg va kvalm forrige svangerskap å i 9 mnder faktisk..... visst eg va deg så ville eg snakket m lege.bestill time og snakk m fastlegen din! d e bedre bli sikker...enn sitte der å tenke på d heletiden...alså tenke om h¤n har d bra eller ikke. lykke til).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå