Gå til innhold

Pfeew!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg!

Nå er jeg tilbake her igjen etter en knapp ukes fravær. Var hjemme i helgen sammen med familien og det gjorde veldig godt. Når det gjelder syklus og prøving aner jeg ikke om EL er overstått eller ikke. Er på dag 27 i syklusen nå, og håper at jeg slipper å gå 40 dager denne måneden også. Tenkte uansett at jeg skulle prøve akupuntur eller annen behandling for å prøve og få litt tidligere EL. Det vil gjøre prøvingen mye enklere når prøveperioden ikke blir så himla lang!

Har du fått deg valp da? Og hvordan går prøvingen?

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei snuppa! :)

Lurer på om vi noen ganger "møtes" på Kaffebrenneriet uten å vite om det..hehe..

Hvordan er formen din nå?? Håper du føler deg bedre!! Jeg er snart ferdig med mensen..så nå starter prøvingen snart igjen.. Tenkte å ha sex hver 3. dag denne perioden, for å se åssen det går..jeg mistenker nemlig dårlige svømmere.. Så må spare opp litt ;-)

Valpen kommer om 3 uker og 1 dag ;-) Så i slutten av uke 46 ser du kanskje en lykkelig eier av en skjønn liten valp som vandrer rundt på Torshov ;-)

Skrevet

Jeg skal kikke etter små søte valper på Torshov, så kan du se etter en svart katt med "angst" for hunder som lusker rundt ;) Hvilken rase er valpen? Og jeg er også stamgjest på Kaffebrenneriet. Hehe :)

Apropo dårlige svømmere, jeg har nå advart mannen minmot bruk av setevarmer i bilen og snus. Heldigvis er han ikke så hard på flaska ;)Men man kan jo ikke være helt hysterisk heller!

Nå går jeg rundt og venter på en eventuell mensen. Har "belønnet" meg selv idag med en ny Levis-bukse som ikke akkurat er noe gravid-bukse. Det gjorde godt!

Ha en riktig god helg!

Skrevet

Hmm..en sort katt..din? Jeg har bare lagt merke til en grå katt som lusker rundt og er superkosete..

Valpen er en dansk-svensk gårdshund.

Kan snus gi dårlige svømmere??? Sambo er nesten aldri ute..så alkoholen er jeg ikke bekymret for.. Men, laptop på fanget skjer hver eneste dag!! :-S

Deilig med shopping! Jeg er i skikkelig sparemodus nå pga valpen..så jeg kan ikke unne meg noe før etter jul :-( Boring...

Men, fikk en god nyhet i dag.. Fikk lønnsslippen i posten, og jeg har gått opp ett lønnstrinn nå etter lokale lønnsforhandlinger :-) Jippi!!

Har vært å besøkt en venninne fre-lør, så jeg kom hjem for litt siden. Nå skal jeg bare slappe av og kose meg alene hjemme ikveld. Se jentefilm og spise godis :) Sambo skal jobbe dessverre.. I dag startet offisielt prøvingen vår igjen denne pp'en..hehe.. Må prøve å holde sambo unna ett par dager nå..for jeg vil bare at vi skal ha sex hver 3. dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...