3b@rnsmor-30* Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2008 satt liksom bare å venta på noe..... og............ PANG.......
mai mammaen til to Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 jeg og selv om jeg egentlig forventet det
Mom2Two Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Å pokker, glemte hele Grey´s jeg!!! Svarte, den siste timen har jeg sittet her alene (mannen er i USA), og lurt på om jeg skulle gidde å begynne på en film eller en bok... Også greide jeg å glemme Grey´s.... Shoooooot...
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2008 da får du se på tv2 zebra kl 22. på lørdag =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå