Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et sykt spørsmål,men er det noen som har mistet her som kan si om de har hatt mye vondt før eventuell blødning har startet???

 

"skeptisk"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tidligere hatt en SA, og blødninger kom gradvis før smerten. Nå er jeg 6+0, og har smerter av og til, som er mensmurringer, og tarmene som er trege. Trenger ikke være SA fordi om du har smerter, kan være andre normale ting. Husk at det er mye som skjer med kroppen vår nå :-)

Skrevet

takk for svar:-) ja det skjer mye men man glemmer jo fra gang til gang:-)

håper det ikke er noe galt,var i ul for en uke siden å da så jo alt så fint ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...