bettansol Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Sikkert et sykt spørsmål,men er det noen som har mistet her som kan si om de har hatt mye vondt før eventuell blødning har startet??? "skeptisk"
ma20 Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har tidligere hatt en SA, og blødninger kom gradvis før smerten. Nå er jeg 6+0, og har smerter av og til, som er mensmurringer, og tarmene som er trege. Trenger ikke være SA fordi om du har smerter, kan være andre normale ting. Husk at det er mye som skjer med kroppen vår nå :-)
bettansol Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 takk for svar:-) ja det skjer mye men man glemmer jo fra gang til gang:-) håper det ikke er noe galt,var i ul for en uke siden å da så jo alt så fint ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå