Gå til innhold

ved planlagt ks..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang tid går det før du får holde babyen din? Hvis alt har gått etter planen seff... Synes det tok så lang tid etter haste ks, men det blir kanskje to sider av samme sak ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk holde begge mine rett etter at de ble tatt ut:)

Eller, holde og holde, de ble lagt påbrystet mitt så fikk jeg stryke på dem med en hånd:)

Etter at jeg var sydd og kom på overvåkningen fikk jeg de opp i senga sammen med meg med en gang hvis jeg ville. Med førstemann lå hun ved siden av meg i "baljen" en stund, men med nummer 2 ville jeg ha henne hos meg med en gang. La henne til brystet med en gang:)

Det siste KS ble et hastesnitt forresten ettersom vannet gikk og fødselen var i full gang 14 dager før det planlagte KS.

Skrevet

Trur dette er forskjell fra hvor man er?? jeg fikk ikke vesla opp til meg i det hele tatt før etter noen timer på oppvåkningen. Men pappan fikk heldigvis holde henne med engang. Men føler meg litt bitter på det i ettertid for det var ingen grunn til at jeg ikke skulle kunne få henne opp, men jeg visste jo ikke bedre der jeg lå. Så kanskje du burde si i fra at du ønsker det? det skal jeg om det blir en til :-)

Skrevet

oi..så heldig du var!! Så ikke guttten min før jeg nesten var ferdig på operasjonsstuen jeg. Han skrek ikke ( og ingen hadde sagt at de ikke alltid gjør det ved ks) så jeg tenkte mitt... Så han kanskje ett halvt minutt før de gikk med ham igjen(han var frisk og rask,men sliten etter lang fødsel...)

Jeg ble trillet på overvåkningen... og ble der to timer før pappaen fikk komme opp dit med gullet. Men de fikk bare være der en liten halvtime, for de på overvåkningen ville ikke ta ansvar for andre enn meg..Kom ned på barsel ca 4,5-5t etter ks og kunne ENDELIG nyte tiden med gullet.. Tiden på overvåkningen var virkelig som en eviiiiiiighet..

Håper ikke det tar så lang tid neste gang- om det blir noen :)

Skrevet

...."svaret" var til Raych. Mamman til juliprinsesse, vi hadde det ganske likt ! AAAAAAAlt for lenge!!!

Skrevet

Jeg fikk babyen inntil meg nesten med en gang. I det hun kom ut fikk vi se henne 2 sek før jormord tok henne med ut, pakket henne inn litt, så kom hun tilbake og jeg fikk ha henne på brystet en stund. Så gikk pappan og baby på barsel avd til jeg var ferdig sydd og på oppvåkningsavd. De kom til meg med en gang jeg kom dit. Så sant ks går som planlagt er det ingenting i veien for at du skal kunne ha babyen på brystet med en gang, men da bør man også si fra at man ønsker dette!

Skrevet

uff, håper som deg at det går mye kortere tid med planlagt.. Etter mitt hasteks fikk jeg ikke se snurten av henne før hun var nesten 8 timer, og da var hun stelt, påkledd, og en vilt fremmed dame satt og gav henne mme. Håper på en bedre opplevelse neste gang!

Skrevet

JA! Man føler seg liksom litt "snytt". Skulle så gjerne vært der med ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...