Gå til innhold

dere som har LADYCOMP, se her! (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt denne når dere ble gravide?

Har hørt at når man blir gravide så skal alle tre lampene lyse (rødt,orange,grønt)..

Gjorde den det hos dere??

Compen min er litt på styr om dagen tror jeg.. har gått en uke over tiden nå. Den har først lyst grønt i over en uke, å nå plutselig for et par dager siden har den begynt å lyse orange!! Jeg er nå på dag 35 i syklusen min og har altså ikke fått mensen.

Er jeg gravid (noe jeg ikke kan skjønne) må jeg ha blitt det for en uke siden på GRØNN dag...

Begynner å bli litt varm i trøya og skjønner ikke helt detta her! Trodde compen var ganske så sikker jeg, og at den i det minste gav beskjed når man er gravid?

er litt småvarm og forvirra nu altså!:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj. Jeg tror kanskje jeg ville tatt en test hvis jeg var deg...men det er jo rart om du skal ha blitt det da. Jeg har i hvertfall hatt god erfaring med Ladycomp det siste aaret. Den har funket helt fint som prevensjon, selv om jeg har hatt veldig uregelmessig syklus. Den har gitt mange oransje dager i perioder hvor det har vaert uregelmessigheter. Ble forresten gravid naa ved foerste pp, siden jeg visste naar EL skulle vaere.

Jeg er naa 2 dager over naar jeg burde faatt mensen (dersom denne syklusen er som de siste har vaert,) og hadde EL den 7/10--altsaa for 15 dager siden. Jeg tok en graviditetstest i gaar, og den ble positiv veldig raskt, saa jeg vet at jeg er gravid. Det sagt, saa har ikke Ladycomp begynt aa blinke ennaa, selv om jeg trodde den skulle gjoere det. Saa den har tydeligvis ikke registrert svangerskapet ennaa.

Rart at du skulle blitt gravid paa groenn dag, da...men det er vel ikke helt utenkelig selv om det er usannsynlig. Og saa rart at den plutselig har gaatt til oransje lys paa slutten av syklusen! Det er jo merkelig.

Ta en test for sikkerhets skyld, du. (Og oppdater denne posten dersom du er gravid...)

Jeg faar forresten ikke forandret paa nicket mitt...3 dager overtid er fra forgie svangerskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...