Gå til innhold

Hvorfor lyver jeg om graviditeter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjønner egentlig ikke hvorfor. Hver gang jeg har sex med noen, dikter jeg opp att jeg blir gravid- selv om jeg da såklart "tar abort" eller "mister det" etterpå... :/ Liker oppmerksomheten og. Selv om det bare blir mellom oss 2!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Steg en på endringens vei er hvertfall at du ser at dette ikke er normalt. Sånn sett er du ikke helt hjernedau...

Skrevet

Jeg sier bare att jeg ikke forstår hvorfor jeg gjør det. HI

Skrevet

Du vil ha oppmerksomhet og omtanke? Og da er dette en måte du har funnet å gjøre det på? Mulig jeg tar feil. Men husk at det er mange andre positive måter å få omsorg på og å gjøre seg intressant på. Mener ikke dette som kritikk. Mulig du også ønsker å knytte disse mennene mer til deg?

Skrevet

jaha, da vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte.....

men dramaqueen vibbene kryper gjennom skjermen her da....stakkars deg....

Skrevet

kanskej du ligger med feil folk?folk som du ligger med bare fordi de har lyst på sex og du vet det innerst inne?

Hva med å date en fyr som er intressert å gjøre noe annet enn å utnytte deg?og kan gi deg den oppmerksomheten og omtanken du åpenlyst trenger..

Skrevet

har vel ikke hatt det greit i oppvksten da..ta deg en tur til en psykolog du

Skrevet

Fordi at du ikke e helt rett i hodet....

Skrevet

Dust anonym, er da ikke dum i huet likevell. Har ikke hatt en grei oppvekst nei.. HI

Skrevet

finn en god en...som kan gi deg ting du trenger!klem 22:45

Skrevet

En psykolog kan hjelpe deg med å forstå det. Få henvisning hos fastlegen din.

Hvis du gjør dette mange ganger, vil du til slutt bli avslørt, og det er pinlig hvis alle vet om disse løgnene.

Skrevet

...men det er ikke sikkert at det er de som opprinnelig avviser deg, men det er jo en skikkelig trøkk å få vita at noen er gravide tidlig i et forhold, for deretter å miste.....dette kan jo være din metode for å få de vekk, klart de beinflyr når de får "friheten" tilbake etter et par klamme uker i den svangres favn....

uff om dette er sant så er det veldig synd på deg, men ikke så lett å skjønne hva som egentlig motiverer deg, betviler at det er fordi du egentlig vil binde de til deg på ordentlig...

Skrevet

Kanskje du rett og slett vil sjokkstarte dine egene følelser, at du trenger litt ekstra utløp innimellom, å skape krisemaksimerte situasjoner er en form for bearbeidelser av gamel traumer, og har lite med den andre personen å gjøre....jeg tror ikke du vil ha nærhet med disse mennene, jeg tror du gjør dette for å få en opplevelse selv....ikke som en bevisst egoistisk handling men for å tvinge ut en gammel sorg eller rett og slett bare oppleve følelser....skal ikke leke psykolog, men du gjør nok veldig lurt i å finne ut av dette, ellers blir du bare gående å fordømme deg selv hele livet....men du må se nøytralt på det, litt teknisk for det er andre ting under helt klart, sånn at du ikke rører deg vekk i de overfladiske følelsene av skyld og flauhet som ligger på toppen, tror ikke det er de du skal bearbeide.....

Skrevet

Hei anonym 00:00.

Det du skriver fikk meg til å tenke i en annen retning. Du har så rett i att jeg gjør det ikke for å komme nermere den andre personen, men for å sjokkstarte følelsene mine. Mer vet jeg ikke hva jeg oppnår :/ Det blir bare aldri nok, jeg lyver og sier det samme til en annen senere.. HI

Skrevet

Jeg og typen hadde et opphold fra hverandre når jeg gikk gravid,og i løpet av svangerskapet styra han med en annen jente.Etterhvert så gikk hun rundt og fortalte at hun var gravid med hans barn osv.

For meg som var gravid og enda hadde følelser for han tok det så jævlig tungt.Klarte ikke spise,datt ned i vekt og var konstant bekymret for mitt ufødte barn.

Men det viste seg jo selvfølgelig at hun bare hadde dikta opp hele greia bare for å knekke meg totalt.og i tillegg var ikke eksn så intr i henne heller.

Tror du bør tenke deg godt om til neste gang før du dikter sånt opp,du kan ødelegge familier og båndene rundt.

Når jeg tenker på det idag så er jeg enda bitter.Det kunne fått større konsekvenser enn det gjorde,hadde hun gjort det mot noen som hadde litt svakere psyke kunne dette gått ille.

Skrevet

men det er fordi de samme følelsene ligger å klør under overflata og de forvinner ikke fordi du har fått en utladning. Du må finne ut hva som ligger under. liker du å se den andres sjokk, får du utbytte av dette?? sier ikke det for å være slem. men du må neste finne ut av hva som gir deg mest dine egen sjokkstarta følelser eller observasjonen av den andres sjokk. det er ikke så nøye, men du må iallefall finne ut av det samt hva du har opplevd som gir deg dette behovet. alle psykologer skjønner at du ikke gjør dette uten at det ligger noe temmelig stort under overflata og etser. så du møter ikke folk som tror du bare er sugen på oppmerksomhet eller nærhet til disse mennene, men heller nærhet til foreldre mest sannsynlig. de er mønster da, du kan lage deg nye mønster som får mindre konsekvenser for deg og omgivelsene. det er egentlig tilfeldig hva slags metode man velger, men bytt til noe mindre destruktivt ville jeg foreslått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...