mammarie Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Noen som har brukt denne når dere ble gravide? Har hørt at når man blir gravide så skal alle tre lampene lyse (rødt,orange,grønt).. Gjorde den det hos dere?? Compen min er litt på styr om dagen tror jeg.. har gått en uke over tiden nå. Den har først lyst grønt i over en uke, å nå plutselig for et par dager siden har den begynt å lyse orange!! Jeg er nå på dag 35 i syklusen min og har altså ikke fått mensen. Er jeg gravid (noe jeg ikke kan skjønne) må jeg ha blitt det for en uke siden på GRØNN dag... Begynner å bli litt varm i trøya og skjønner ikke helt detta her! Trodde compen var ganske så sikker jeg, og at den i det minste gav beskjed når man er gravid? er litt småvarm og forvirra nu altså!:/
collagirl Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg har en pearly som jeg brukte før jeg ble gravid, og i bruksanvisningen står det at den ikke viser at du er gravid før det har gått ca 40 dager fra første dag siste mens og det ikke har blitt registrert mens + at du har hatt litt temp stigning. Det stemte helt med meg. Men jeg hadde alt tatt en graviditetstest da siden jeg skjønte det før det var fått 40 dager. Orange dager gir den deg av og til når den er usikker.
mammarie Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2008 takk for svar:) tok en test i dag, den LYSTE pluss!! Så da er nr 2 på vei og jeg hører plutselig til på dette forumet igjen... Skrekkblanda fryd her nå, men får satse på at det går seg til...heh...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå