Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

som gjør vondt når eg er borti dei..

 

har to nå, fikk dei i dag.. hva er det? å hvordan få dei vekk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

forkjølelsesblemmer? Har det nå jeg, og det er driiitvondt. Har ikke peiling på hvordan man skal få dem bort.... må vel bare gå over av seg selv...

Skrevet

får man dem om man ikke er forkjøla og? er i kjempe form, ikke syk :)

er noe dritt!

Skrevet

vet ikke.....bare regna me at jeg fikk det fordi jeg er snufsete.... men kan jo være noe annet.

Skrevet

Er det kanskje rett og slett munnskold? Jeg har hatt veldig problemer med munnskold - får det med en gang jeg bruker en annen tannkrem enn Zendium, når jeg spiser frukt/bær/grønnsaker som ikke er skylt (sprøytemidler!) og av clementiner og av Cola Zero. Jeg har plagdes i *årevis*! Men - i forrige uke prøvde jeg meg på et produkt jeg kjøpte på apoteket. Det heter Afta Med og sprayes på blemmene/prikkene inni munnen. Det virker! Og det virker kjapt! Etter et døgn svei det ikke lenger i munnen :) Håper sprayen kan hjelpe deg også.

Skrevet

Du har ikke fått munn-hånd-fot-sykdom da? Har du barn i barnehage, er dette en "klassiker"...

 

Symptomer er blemmer i/rundt munnen, på hendene og under føttene. Er temmelig smittsomt, ufarlig og går over av seg selv etter noen dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...