Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Har vaskekjeller.. Der er det som regel 1-3 edderkopper på veggen hver gang jeg går ned... De er stooore! Jeg klør å alt etterpå.. Syns de er så fæle.. =S Kommer det flere inn nå på vinteren eller forsvinner de mer nå som det blir kaldt? Hvilken årstid er værst? Heldigvis finner jeg ikke mange inne i leiligheten.. Men jeg utsetter og utsette å gå i kjelleren, men det må jo til.. Flere som er livredd disse dyra?
fumlis og skrikerungene Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 JA!!!! Alle insekter og krypdyr. Får helt fnatt. Og her er det mange...
møa Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Edderkopper bringer lykke. Skjønner ikke hvorfor så mange er redd dem jeg. Er jo bare å hive dem ut. De er nyttige også. Fanger fluer å annet sånt dritt.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Hehe den infoen hjelper lite om man har skikkelig angst for edderkopper da.. Er ikke bare bare vettu..
Glad_mor_85 Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 Har selv angst og fobi for edderkopper, om de bringer lykke eller ei. Skulle jo gitt hva som helst for å slippe den frykten, men desverre jeg takler de bare ikke. Sånn er det.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 Jaaaa hater edderkopper! De er overalt i huset mitt. Kjøkkenet, stua og kjeller, og de er stoooooore!!!! Nesten så jeg hører at de går bortover. Jeg synst høsten er verst, da kommer alle de store frem fra krokene sine!!! GRØSSSSS Har skikkelig edderkoppfobi! Klarer ikke gå nærmt nok til å kverke de en gang.. Hiver noe på de, håndkle eller noe, og håper de holder seg der til samboeren min kommer hje,m og går selvfølgelig ikke inn på det rommet den er i! Jeg er håpløs!
Pappalille Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 Hehehe, her i gården er det jeg som er den store edderkopp-og-annet-småkryp-fangeren. Gubben får hetta når han ser noe som kan ligne på et insekt =p Han er ellers mandig nok, men akkurat dette takler han ikke ;-) Godt han fant seg ei kjerring som tåler det =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå