Mammatil1prøverpånr.2<3 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 At vi venter ei lita jente:D <3 Og jeg som var sååå skråsikker på at det var en gutt som gjemte seg inni der:p Hehe.. Vet ikke hvorfor men hadde bare en sterkere følelse før gutt enn jente..rart:p Ellers var alt bra, var på ultralyd i uke 19 og, som da viste seg å være 2 uker for tidlig (altså at jeg da var 16+6 i stede for 19 som mensterminen sa). Så nå eg jeg 21+6, og kan nesten ikke vente til den lille piken kommer til verden
mamman til knøttet *fødeklar* Skrevet 22. oktober 2008 #2 Skrevet 22. oktober 2008 Åhh, gratulerer så mye! Håper jeg får vite hva jeg vi får på min ultralyd.. synes det er veldig lenge til 21.november.. Lykke til!
Opsideisi <3 Superfødeklar! Skrevet 22. oktober 2008 #3 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg var også på UL i dag. Fikk vite jeg var en uke kortere på vei enn jeg trodde. Jordmora kunne ikke se kjønnet da, fordi morkaka mi lå i veien for et tydelig bilde. Kjedelig:/ Grattis med jenta som kommer:-) Lykke til videre!!!
Elin snart mamma til 3 Skrevet 22. oktober 2008 #4 Skrevet 22. oktober 2008 gratulerer med titten Opsideisi: hos meg kunne de se det selv om jeg har morkaka foran. hmmm Har du planer om en UL til eller er du en av de som klarer å vente med å vite kjønn ??
Anne_b1980 Skrevet 22. oktober 2008 #5 Skrevet 22. oktober 2008 også vært på ul i dag, fikk endelig termin, var 19+1. jordmor sa det var ei lita jente....jente nr 3 på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå