Gjest Sekretøsa Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 hei, hei, hei, jeg heter Andrea, hei, hei, hei, hva heter du?
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Hei hei hei jeg heter Elise, hei hei hei, hva heter du?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. oktober 2008 #5 Skrevet 21. oktober 2008 hei,hei,hei jeg heter Heidi ,hei hei ,hei hva heter du?
3b@rnsmor-30* Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 hei, hei, hei jeg heter Hilde, hei, hei, hei hva heter du?
Kirsebæra Skrevet 21. oktober 2008 #7 Skrevet 21. oktober 2008 hei, hei, hei jeg heter Karina, hei, hei, hei hva heter du? =P memories!
-MtG- Skrevet 21. oktober 2008 #8 Skrevet 21. oktober 2008 Hei, hei, hei jeg heter Idun, hei, hei, hei hva heter du?
heisand? Skrevet 21. oktober 2008 #9 Skrevet 21. oktober 2008 Hei, hei, hei jeg heter Heidi, hei, hei, hei hva heter du?
PAVEEL Skrevet 21. oktober 2008 #10 Skrevet 21. oktober 2008 hei, hei, hei jeg heter Line, hei, hei, hei hva heter du?
enik<3M06&L08<3 Skrevet 21. oktober 2008 #11 Skrevet 21. oktober 2008 hei, hei, hei jeg heter Kine, hei, hei, hei hva heter du?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. oktober 2008 #12 Skrevet 21. oktober 2008 hei hei jeg heter mortilgunnar, hva heter du?
Masaili <3 Skrevet 21. oktober 2008 #13 Skrevet 21. oktober 2008 Hei, hei, hei jeg heter Charlotte, hei, hei, hei, hva heter du?
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #14 Skrevet 21. oktober 2008 hei hei hei jeg heter Elna hei hei hei hva heter du?
Shabby Cheap Chic Skrevet 21. oktober 2008 #15 Skrevet 21. oktober 2008 Hei hei hei jeg heter Jane, hei hei hei hva heter du???
Monajenten Skrevet 21. oktober 2008 #16 Skrevet 21. oktober 2008 Heter du Andrea, Palmesus?? Det hadde jeg ikke forventet, hehe. Man ser jo for seg ting men trodde ikke du het Andrea, hihi:-) Hei, hei, hei, jeg heter Mona, hei, hei, hei, hva heter du?
balsam Skrevet 21. oktober 2008 #17 Skrevet 21. oktober 2008 hei, hei, hei jeg heter Aina, hei hei hei hva heter du?
Gjest Skrevet 21. oktober 2008 #18 Skrevet 21. oktober 2008 Hei hei hei, jeg heter Eliane, hei hei hei, hva heter du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå