Kjærlighet <3 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Var sikker på at mensen kom igår ettermiddag, men etter litt rosa på papiret og bittelittegranne blod slim kom det ikke noe mer. I dag har det vært littegranne rosa på papiret igjen. Men ikke noe mer... Så da er jeg vel like langt da?! Aner ikke når el eventulet har vært for om testen virkelig var positiv 2.okt burde jeg vel enten hatt mensen nå eller positiv graviditets test eller?? Har ikke hatt mensen siden fødselen for 8,5 uke siden...Men siden jeg ikke har fått ammet regnet jeg liksom med at den kom til å komme fort tilbake...Er jo det jeg har hørt fra andre.. Vi vil jo så gjerne bli gravide igjen så fort som overhodet mulig, og det er så frustrerende å ikke få tilbake mensen....
Kjærlighet <3 Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 22. oktober 2008 Ingen? I dag her det ikke vært noen tegn til mens...men neg grav test...
***Juanita*** Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Jeg ville (prøvd å) ikke bekymret meg. For selv om du ikke ammer er det jo ikke så lenge siden du fødte. Ikke sikkert at alt er tilbake til normalen igjen med en gang. Det er mange hormonelle greier som skal stabilisere seg.
vip@ula_77 Skrevet 23. oktober 2008 #4 Skrevet 23. oktober 2008 Hei, jeg leste innlegget ditt på "vi mistet vår baby". Jeg hadde en dødfødsel 20 aug i uke 37, og har heller ikke fått tilbake mensen tror jeg.....jeg trodde jeg hadde en menslignende blødning for 4,5 uke siden, og trodde kanskje den skulle være i den samme syklusen som før. For vi også vil bli gravide igjen fort som mulig, men nå er jeg fire dager på overtid, ingen mens, ingen pos graviditetstest, så det er ganske frustrerende.....kanskje det er det psykiske som spiller et puss med kroppen...... Håper du får tilbake mensen så fort som mulig:-)
Kjærlighet <3 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. oktober 2008 Vipaula77: Så trist å høre at dere også mistet babyen deres, ingen skulle måtte gjennomgå et slikt tap..! *klem* Det er frustrerende å gå å ikke vite, tålmodighet er ikke så enkelt... Vi får krysse fingrene og håpe vi snart er tilbake i syklus igjen! Tror nok også at det psykiske har stor betydning... Lykke til!
Kjærlighet <3 Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2008 Du har nok helt sikkert rett...er nok ikke lurt å bekymre seg. Det blir nok ikke bedre av at en går å tenker på det hele tiden.. Hormonene går sikkert på kryss og tvers! :-) Hadde de bare kunne roet seg litt :-)
vip@ula_77 Skrevet 24. oktober 2008 #7 Skrevet 24. oktober 2008 Klem tilbake til deg. Ja, det er et stort tap.......men nå så er liksom savnet etter en baby større en sorgen, du planlegger jo et år i forveien og alt liksom, også raser det sammen....men vi er klare igjen og fått et klarsignal fra legen...men har på følelsen at det blir vanskelig denne gangen å bli gravid.....heller ikke fått TR i dag, den tålmodigheten er ikke lett nei...er ikke så lett å slappe av heller:-) Ønsker deg masse lykke til og masse babystøv:-) og at det klaffer raskt igjen for oss begge:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå