Gå til innhold

Erfaring med Primigi Goretex-sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Skal kjøpe vintersko til ungene, har ei på drøyt ti måneder som går med støtte, og en som blir tre år nå i vinter. Vi har kikket litt rundt, og lest tester på nett (men det er jo veldig mange sko som ikke er med i testene vi har sett da). Begge kommer til å være barnehagebarn i løpet av vinteren.

Ser at Coop Obs har Primigi Goretex-sko på salg (500 kroner), noen som har erfaring med disse?

Evt har noen andre merker å anbefale? Blir jo muligvis ulike merker til de to da, siden de har litt ulike behov. Dessuten er det jo ikke alle sko som går ned i 19-20 (som er aktuell størrelse for vesla)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd vinterskoene til Primigi, men har vært superfornøyd med veldig mange par andre sko fra det merket. De har vært veldig mye og gode i skinnet, og fin i passformen. Bare gode erfaringen. Men som sagt ingen erfaringer med vinterskoene, men kunne glatt funnet på å kjøpe dem til 500 kr. Synes det var en grei pris for et kvalitetsmerke.

Ellers har jeg kjøpt Superfit til minsta. Har vært veldig fornøyde med gore tex sko fra det merket før. Ellers har vi prøvd både Kamik og Sorel, og vært fornøyd med begge.

Skrevet

PS. Kamik og Sorel blir nok for klumpete for minstemann. Ville gått for Superfit eller de du har sett på i Primigi, om de er lette å gå med for et så lite barn.

Skrevet

Tusen takk for svar :-) Fant et annet alternativ til vesla nå mens jeg surfet, Stonz.http://www.barnecompagniet.no/kategori.php?kategori=62 Må nok kikke og tenke litt, og få prøvd noen sko på dem for å se.

Skrevet

Jeg har et par slike i skapet. Jeg bestilte dem fra Canada, for å gi dem i en barselgave, så drøyde det slik at det var for sent størrelsesmessig.. hehe...

Men uansett, de skoene er ikke til å gå i da, de er mer ment som å trekke utenpå for å beskytte mot vær og vind for barn som ikke går ennå.

Skrevet

OK, takk for tipset. Var litt usikker på bruksområdet, men da dropper vi nok dem. Hun liker jo å krabbe rundt på lekeplassen, men reiser seg straks hun kommer bort til noe man kan reise seg opp etter. Og har jo noen tynne lobber hun bruker i vogna. Så da får vi nok gå for "ordentlige" sko.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...