Gå til innhold

å feire jul hos svigers............ eller ei?

Anbefalte innlegg

Skrevet

svigermor vil gjerne at vi kommer dit i julen. Jeg har sjekket billetter og for oss tre vil de komme på nesten 8.000 t/rt. Og det var på de billigste datoene.

Jeg synes dette blir alt for dyrt, men svigermor vil nok ikke skjønne det. Hun har en tendens til å vri og vende på alt.

ville dere ha kjøpt billettene eller skuffet svigermor?

(og nei, hun kan nok ikke være med å betale på billettene...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

om du har raad til det og lyst saa er det vel bare aa reise... hvis ikke er det bare aa si at dere har lyst aa feire hjemme? eller si at hun er hjertelig velkommen til dere i julen?

Skrevet

Jeg mener at din mann bør kunne klare og si i fra til sin mor at dere dessverre ikke har råd til og punge ut 8000 kr til biletter. Det burde da svigermoren din forstå at det ikke bare er å hoste opp 8000 kr rett før jul....jeg skjønner deg ivertfall godt;)

Skrevet

Det hadde ikke jeg vært villig til å betale hvertfall. Er det ikke mulig å kjøre/ta tog heller?

Skrevet

Synes det er for mye å spandere om dere ikke har planlagt det. Vi vet lenge før hvor vi skal og kjøper bill. før de blir dyre, og reduserer kostnaden på gaver. Slipper jo utgifter til mat osv.

Kan hun ikke komme til dere? Hadde mannen min lyst så hadde vi nok prioritert det. Vi har fast hjemme, mine og han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...