Gå til innhold

13 dager igjen, og lei lei LEI!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil virkelig si at jeg beundrer alle dere som gàr overtid nà! Hjelpes, det mà vaere rene tàlmodighets pròven! Hva er det som gjòr at dere klarer à holde humòret oppe? Eller har dere ogsà dager der dere er deppa og lei?

Jeg har 13 dager igjen i dag, eller 1 dag i fòlge UL termin. Har bàde regelmessige og uregelmessige kynnere ( maserier?) hver eneste dag, og spesielt pà kveldstid. Hadde litt menssmerter her som stràlte nedover làrene et par dager, men nei...

Jeg hadde liksom hàpet pà litt modning i dag da jeg var til sjekk hos legen, at disse kynnerene eller hva jeg nà har, hadde fòrt til noe, men NEIDA.... :-( Ingen modning overhodet, ingen àpning, ingenting.............................

Jeg ble sà skuffa. Jeg kan ikke noe for det, men det ble jeg! Det er jo bàde vondt og ubehagelig, + at man blir veldig sliten av dette "maset".

De hadde tenkt à sette meg i gang uka her, av ulike àrsaker, men fordi jeg ikke er moden, sà vil de vente ennà en uke.

Sà lenge det er til det beste for babyen sà er jeg helt enig!! Det er bare det at jeg ble sà skuffa og lei meg, likevel.... :-(

Sykepleieren sa til meg, som en liten tròst, at ting kan skje plutselig. Ei dame var i samme situasjon som meg, hun fikk beskjed om à komme tilbake om ei uke for sjekk, da hun overhodet ikke var moden. Det gikk 4 timer, sà kom hun og mannen tilbake. Fòdselen var i gang :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme her du!!

har 13 dager igjen jeg og, driiitlei, men nekter å føde i natt da for det er storm ute og jeg må ta ambulansebåt for å kommetil sykehuset.

jeg vil at snuppa mi skal komme:-)

Skrevet

kjenner på alt om dagene, litt murringer, spes på natt, ellers kan jeg ikke si at det er noe annet jeg kjenner på nei. synd egentlig for jeg er lei av å låne bort kroppen min, lei av å bare fokusere på fødsel, lei av å bare være på vent....

har to gutter til som savner mamman sin i den forstand at jeg ikke klarer å henge med i tempoet deres nå når kroppen er stor og tung.

blææææææ!!!

Skrevet

DRITT lei jeg også, har 14 dager igjen :(

Har såååå lyst til å få henne ut nå, slippe å være så kvalm og sliten hele tiden, ha masse energi til å leke med tuppa mi på 2,5 år osv..

Synes godt at frøkna kan komme ut snart :)

Skrevet

Forstàr deg godt! Sà pà profilen din at de er 2 og 4 àr gamle :-) Da kreves det nok en del mer energi, enn om man har stòrre barn.

Selv har jeg ei datter pà 8,5 àr, sà hun er noksà selvstendig og ikke sà lita lengre.

Sjansen er jo stor for at fòder til termin, eller fòr termin da, siden du har smà barn fra fòr, og at dette er nr 3 :-)

Jeg blir vel regnet som fòrstegangsfòdende kanskje, siden det er mange àr siden sist... Hàper i hvertfall jeg slipper overtid! Han er 3,7kg allerede, sà!!

:-)

Skrevet

Det mà vaere mye tòffere for dere som har sà smà barn i denne ventetiden! De smà krever jo en del, sà jeg er glad jeg har ei pà 8 àr nà. Det er jo tungt bare à gà en liten tur, eller i det hele tatt à bevege seg...

Mami & Smurferosa: Har du noen tegn pà at det naermer seg fòdsel?

Skrevet

Hr heldigvis en fantastisk samboer so sliter ut tuppa med voldsom lek også får jeg ta den rolige biten med tegning, lesing og annen kos hehe :)

Mamma er ikke helt klar for å spille fotball og klatre i klatrestativer akkurat nå for å si det mildt hehe..

Jeg har masse tegn på at fødsel nærmer seg :) masrier hver dag, masse nedpress, skikkelig fødetryne har jeg også fått.

Blir spennende å se når hun kommer.

Skrevet

ååååh... lei jeg ooooog.....

15 dager igjen, og nå har jeg vært hjemme i 8 uker og det er ikke noe moro eller deilig lenger!

skulle ønske jeg kunne gå på jobb hver dag, jeg.

er i ganske god form, ble sykemeldt pga slitsom og risikabel jobb pluss falske rier og litt kort livmorhals. før jeg ble 100% sykemeldt var jeg 50% sykemeldt pga drypp forårsaket av jobben og pendlinga...

poenget mitt er: jeg er lei av å gå rundt og bare vente og tolke styrken på enhver kynner i håp om at det skal være en fødsel på gang.

så jeg joiner klubben.....

Skrevet

Joiner denne klubben jeg også.. hehe... er jo lov å være litt lei nå :) da er man mer klar for fødsel også tror jeg... men puh, kjenner at det er hardt nå... har også litt problemer med å følge tempo til minsten her hjemme på 15 mnd.. han leker mye for seg selv, men værst er det å skifte på han klær og bleie osv.. er sååå stiv i kroppen pga mye vann og stooor mage i veien.. hehe..... heldigvis får jeg mye hjelp om dagen :)

ellers så er det ikke mange tegn til fødsel her akkurat =( men plutselig kan det jo skje noe likevel....

ha en fin fin dag da jenter :)

Skrevet

Hvordan kjennes maseriene dine ut? Og nedpresset? Jeg tror ikke jeg har kjent pà noe nedpress enda, det gjorde jeg ikke i forrige svangerskap heller tror jeg... Men det hender jeg fòler et lite press bak mot rompa da, hehe! Eller at det presser pà nederst pà magen, som at jeg nesten sprekker.

Skrevet

Jeg har gàtt hjemme hele svangerskapet, og ja, dagene gàr tregt.....! Har man en jobb à gà til eller skole, sà vil jeg tro dagene gàr raskere. Det er jo sà lite som skjer hjemme, dessuten er man mye alene da alle de andre er ute, sà det er kjedelig ja!

Heldigvis er det ikke lenge igjen til vi er i màl!!

Skrevet

Ja, plutselig kan det skje noe :-D

Selv hadde jeg mange kynnere i gàr kveld og natt. Og nà har de kommet tilbake igjen etter at jeg stod opp.... Sà noe er jo pà gang, for jeg har ikke hatt sà mange av dem som jeg har nà. Det er lov à hàpe! :-)

Skrevet

13dager igjen jeg også, men forstår vel ikke helt at jeg er så nærme enda så går fint med tålmodigheten : ) I tillegg er formen fin og med mannen hjemme fra sjøen og ei datter på halvannet er det nå ganske sosialt om dagen. Har nå litt planer for hver dag iallefall til og med lørdag så da går dagene fortere : ) Men jeg håper at det skjer snart for det altså : )

Men det jeg tenkte jeg ville oppmuntre deg med er at det absolutt kan være din tur til å føde til tross for at du ikke er moden nå.Da jeg fikk dattera mi var jeg og ble sjekket dagen før hun ble født - det var da 4 dager til termin og absolutt ikke tegn til modning - så jeg ble som deg skikkelig skuffa og så for meg at det ikke ble før lenge etter termin.Men neste morgen våknet jeg med det jeg trodde var kynnere (som jeg hadde hatt mye av) men nå også med vondt i ryggen hver gang de kom. Samme kveld ble hun født rett før midnatt : ) : ) Så det kan snu fort, og ventetida går fortere om du legger planer for de neste dagene og dermed fyller tida med diverse tidsfordriv :) Lykke til håper vi slipper å gå over termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...