L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 er det noen forsikringsselskap som ikke operer med helseerklæring for å få livs/uføre/ulykke forsikring? PGA en plage jeg har så er det ingen som vil forsikre meg virker det som... Har prøvd if, storebrand, sparebak1, vesta Syns jo det er sykt egentlig... Jeg mener de kunne reservert meg mot denne plagen, også kunne jeg vært vanlig forsikret ellers... men NEIDA! åhh!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Er ganske sikker på at alle må ha en erklæring før de evnt. gir deg forsikring.
Gemini77 Skrevet 21. oktober 2008 #3 Skrevet 21. oktober 2008 Alle krever helseerklæring. Jeg får heller ikke disse forsikringene..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2008 det er jo sykt da! Jeg mener en kan jo få kreft eller dø av andre grunner... Selve plagen er jo ikke livstruende... skjønner ikke elt hvordan de tenker... men det er klart, de vil jo ikke betale ut penger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå