3barnsmor? Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 gammel, ny bruker titter innom. Hvordan er en festeblødning egentlig? Som en minimens, eller kun som en en liten blødning samme dag som du skulle hatt mens. Jeg hadde mensen, i 2 dager. Så etter det kun litt på papiret, og i lang tid etterpå blod i papiret etter at jeg tørka meg når jeg hadde vært på do. Litt brunt noen ganger(kun på papiret) å det har et par ganger skjedd at jeg har hatt en dråpe eller to i trusa men aldri noen som kan være nok til at det er en mens. Går rundt å tror ejg kanskje kan ha blitt gravid nå(mista for rundt 2 mnd siden, har hatt denne ene mensen ette at jeg mista) Vi har hatt ubeskytta sex etter at jeg slutta å blø etter SA, så det er muligheter for at jeg kan være gravid. Men, kan tegn på at man er gravid være mye svakere i begynnelsen av et svangeskap etter at man har mista? Vi har et barn fra før, å har aldri noensinne opplevd en SA før, men tror nå at det kanksje kan ha vært klaff denne perioden allikevel selv om tante rød titta innom i 2 dager da. Andre som har erfaringer fra dette å kan svare meg ?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 jeg er nå i 2. pp etter en sa i uke 12, og sliter med endel småblødninger og spotting..føler meg egentlig gravid hele tiden, for murringer, stikninger og ømme bryster kommer og går hele tiden...frustrerende;-( kroppen bruker nok tid på å komme i gjenge, gyn sa at hormonene var i ubalanse, selv om hcg er ute av kroppen... men har du tatt en test da?
3barnsmor? Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 Ikke ennå, vet ikk om jeg skal vente et par uker til etter at jeg skulle hatt mensen om den ikke dukker opp, ta den nå , eller vente å se å har den ikke kommet kjøpe en dagen etter at den skulle vært her(om den ikke kommer da.)
3barnsmor? Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2008 Ser det er flere som har spurt om det samme, så dytter litt så kanskje en av oss får svar snart. Eller kanksje man bør gå inn på 1.trimester for å få svar på akkurat dette? Hmmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå