blond Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Da barna var små kjøpte jeg mye Nøstebarn, men har gått over til Janus når det gjelder undertøyet. Moren min strikker sokker og en genser av og til. Har kjøpt tjukk ullfleece og pysj/kosedress i ullfrotte i dag fordi jeg fikk stor rabatt, ellers er det nok slutt på slike fine ullprodukter for vår del, men fristelsene er store, ja.
piano♫ Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Janus. Og så elsker jeg Skogstad, fordi ungene gjør det. De vil gjerne ha det på, det tåler vask etter vask etter vask. Har også kjøpt en del Devold, fordi et vennepar av oss bor i nærheten av der de selger B-varene til god pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå