Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 21. oktober 2008 #1 Skrevet 21. oktober 2008 Har 8 dager igjen til termin og hadde nettopp sex med typen. Nå har eg kynnere konstant med veldig trykk i ryggen. Kan dette vere starten på noe ?? er litt nervøs nå.....
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 21. oktober 2008 #2 Skrevet 21. oktober 2008 Termin samme dag som meg du ser jeg. Sex kan føre til både kynnere og rier. Satser på at det modner hos deg nå:-)
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2008 har hatt mye kynnerer tidligere men nå er det konstant. Gir seg ikke når eg slapper av, noe som har roet det tidligere. Håper lillegutt kommer
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 21. oktober 2008 #4 Skrevet 21. oktober 2008 Hvor ofte kommer sammentrekningene? HAr du prøvd å ta en varm god dusj og se åssen det blir etterpå? Dersom det er kynnere pleier varmt vann å dempe kynnere,er det rier blir det ikke noen forskjell fra før og etter..
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2008 Er bare vondt hele tiden, ingen begynnelse eller stans så det er ikke rier ennå går jeg ut i fra... Har alltid hjulpet og bare slappe av men det gjør det ikke nå.. Får kanskje ta meg en dusj og se hva som skjer, er jo ikke super vondt ennå, bare nok til at det blir en lang natt hvis det ikke gir seg hehe
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 21. oktober 2008 #6 Skrevet 21. oktober 2008 "ekte" rier burde det gå an å ta tiden på er min erfaring... Vil nesten tro det er kynnere du har , eller en lang kynner... Rier har hvertfall en start og en ende,og er ofte uregelmessige i starten.. Ta en dusj og se åssen det går. Bruker hvertfall å roe ned det vonde med varmt og godt vann:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå